کد خبر : 1703417 | 31 مرداد 1399 ساعت 13:36 | 20.5K بازدید | 1 دیدگاه

نمایش آمادگی سیدجلال پیش از دربی (عکس)

سیدجلال حسینی با ارائه یکی از بهترین بازی های این فصل خود، لیگ نوزدهم را به پایان رساند.

به گزارش "ورزش سه"، مدافع شماره چهار تیم فوتبال پرسپولیس در حالی به عنوان کاپیتان تیم قهرمان پیراهن سرخ ها را در آخرین بازی فصل برتن کرد که حریف، همان تیمی بود که سیدجلال برای نخستین بار قهرمانی لیگ برتر را در آن کسب کرد و حالا تعداد جام ها را به دو رقمی شدن نزدیک کرده است.

 

سیدجلال در این بازی برای هفدهمین بار در فصل جاری در ترکیب اصلی قرار گرفت که این رکوردی قابل توجه برای بازیکنی است که مصدومیت هایی را نیز در طول فصل داشت و همچنین پرسپولیسی ها دو مدافع میانی دیگر را هم در ترکیب خود می‌دیدند. شاید کمتر کسی انتظار داشت که سیدجلال در بیش از نصف بازی ها فیکس باشد و چند بازی را هم به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شود، اما کاپیتان با صلابت سرخ ها دوباره درخشید و چه در دوره کالدرون و چه در دوران گل محمدی، آن ها را مجاب به استفاده از خود کرد.

 

 

 

 

اما نمایش در بازی شب گذشته بسیار قابل توجه بود. او 74 پاس داد تا در صدر بیشترین تعداد پاس بین مدافعان پرسپولیس قرار گیرد و همچنین نرخ 97% پاس صحیح را نیز از خود به جای گذاشت تا شب فوق العاده ای را در مقابل تیم سابقش سپری کند. نکته جالب این که در تیم پرسپولیس فقط بشار رسن و احمد نوراللهی بیشتر از سیدجلال پاس دادند و دیگر بازیکنان در رتبه پایین تر نسبت به این بازیکن قرار گرفتند.

 

کاپیتان سرخ ها همچنین 10 کنش دفاعی موفق داشت و از علل کلین شیت قرمز ها در این بازی به حساب می‌آید. او با این نمایش پرسپولیسی ها را امیدوار کرد و آمادگی اش را برای بازی دربی در جام حذفی و همچنین لیگ قهرمانان آسیا نشان داد.

دیدگاه‌ها