کد خبر : 1703447 | 31 مرداد 1399 ساعت 15:15 | 19K بازدید | 1 دیدگاه

فرشید اسماعیلی در پی جبران مافات

هافبک استقلال در بازی با شاهین نشان داد که برای دربی آمادگی زیادی دارد.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در یک بازی پر انتقاد و ضعیف، در نیمه اول مقابل شاهین بوشهر بسیار بد ظاهر شد اما در نیمه دوم با تعویض خوب فرهاد مجیدی، ورق برگشت و استقلال در نیمه دوم 4 بار توانست دروازه شاهین را باز کند.


نقطه عطف این دیدار، بازگشت باشکوه فرشید اسماعیلی به زمین مسابقه بود. هافبک خلاق و تکنیکی آبی پوشان، در عرض 45 دقیقه حضور در زمین، 48 بار به هم تیمی هایش پاس داد که 90 درصد از توپ های فرشید به درستی به مقصد رسیدند. 

 

 

1521403

 


علاوه بر این، اسماعیلی در همین مدت زمان کم، با ارسال 2 پاس کلیدی، هم تیمی هایش را در موقعیت گلزنی قرار داد که یکی از آنها به ثمر نشست. در دقیقه 65 و روی پاس خوب اسماعیلی برای دیاباته، مهاجم اهل مالی استقلال دروازه شاهین را باز کرد و حساب کار را به 2 – 1 تغییر داد. اسماعیلی 2 بار نیز به سمت دروازه درویسوند سنگربان شاهین شوت زنی کرد که توپ هایش در چارچوب نبودند.


فرشید اسماعیلی که در این فصل با مصدومیت های زیادی مواجه شد، در 45 دقیقه حضور در بازی با شاهین پرفروغ ظاهر شد و نوید یک فرشید آماده را به هواداران استقلال داد. با توجه به مصدومیت علی کریمی و احتمال غیبت این بازیکن در شهرآورد نیمه نهایی جام حذفی، حالا کمی خیال استقلالی ها بابت میانه میدان راحت شده است.

 

 

1521402

 


علاوه بر این، فرشید اسماعیلی که در 2 شهرآورد امسال غایب بود و از آخرین حضورش در دربی خاطره خوبی ندارد، امیدهای زیادی برای درخشش مقابل پرسپولیس دارد تا بتواند خاطرات تلخ آن پنالتی را از ذهن هواداران استقلال پاک کند.

دیدگاه‌ها