کد خبر : 1703468 | 31 مرداد 1399 ساعت 17:15 | 18.9K بازدید | 1 دیدگاه

برادران حردانی از رامهرمز به آسیا!

صابر و سعادت حردانی که از نیرو رامهرمز با هم فوتبال را شروع کردند، در فصل بعد رقابت‌های آسیایی حاضر خواهند بود.

به گزارش "ورزش سه"، فولاد خوزستان شب گذشته و در ورزشگاه فولاد آره‌نا برابر تراکتور پیروز شد و سهمیه را مال خود کرد، صابر و سعادت حردانی دو برادر رامهرمزی در نیمه دوم برای تیمشان به میدان رفتند و نمایش بسیار درخشانی از خود ارائه کردند.


 صابر حردانی از زمان دراگان اسکوچیچ به تمرینات فولاد اضافه شد و در زمان مربی‌گری نعیم سعداوی برای قرمزپوشان بازی کرد، او اما در این‌فصل تجربه جدیدی را پشت سرگذاشته و در فولاد برادرش سعادت را کنار خود می‌دید.

 

صابر حردانی که در دقیقه 89 دیدار تیمش با ذوب‌آهن گل سه امتیازی تیمش را به ثمر رساند و با آن درخشش فولاد را در بالا نگه‌داشت اما در نبرد شب گذشته به نوعی دیگر گل زد. سانتر دقیق احسان حاج‌صفی از سمت چپ و ضربه مسعود شجاعی کاپیتان تراکتور در آستانه ورود به دروازه بود که صابر حردانی با ضربه سر هدفمند و به موقع توپ را به کرنر فرستاد تا تنها ضربه در چارچوب تبریزی‌ها را اینگونه دفع کند.

 

 

1521430

 

صابر در دقیقه ۴۵ وارد زمین شد و در اواخر بازی سعادت به میدان آمد، بازیکنی‌که با ورود نکونام به باشگاه فولاد در جمع بزرگسالان حضور یافت و از پدیده‌های این‌فصل لیگ‌برتر نام گرفت. این بازیکن ۲۰ ساله تازه‌نفس با استارت انفجاری و در زمانی که تراکتوری‌ها توپ و زمین را در اختیار داشتند توانست یک موقعیت گل بسازد و با گرفتن خطا از حریف، داور را مجاب کرد تا کارت زرد به مدافع تراکتور بدهد و اینگونه تیمش را از فشار خارج کند.

 

 

1521429

 

صابر و سعادت که روزگاری در تیم نیرو رامهرمز هم‌تیمی بودند حال جشن آسیایی شدن را در رامهرمز و خانه پدری خود گرفتند و باید منتظر حضور این دو برادر در مسابقات آسیایی فصل بعد باشیم.

دیدگاه‌ها