کد خبر : 1703575 | 01 شهریور 1399 ساعت 11:10 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

شانس‌های پیاپی سلطان پنالتی دادن در سویا

دیگو کارلوس ستاره برزیلی سویا در بازی دیشب تیمش مقابل اینتر هم به حریف پنالتی داد تا مشخص شود لقب اخیرش "اِل پنالتی" برازنده او است.

شانس‌های پیاپی سلطان پنالتی دادن در سویا

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه اینترمیلان و سویا دیشب در فینال لیگ اروپا به مصاف هم رفته بودند تنها پنج دقیقه از شروع بازی نگذشته بود که در مقابل چشمان بهت زده هواداران سویا، دیگو کارلوس بازیکن برزیلی این تیم به حریف پنالتی داد و باعث شد سویا در همان ابتدای کار از اینتر عقب بیفتد.

 

1521568

 

البته شانس با کارلوس یار بود که در نهایت سویا در این بازی به پیروزی رسید تا شاید پنالتی دادن او از خاطره هواداران این تیم پاک شود. اما هواداران سویا یادشان بود که او در دو بازی قبلی تیم شان در لیگ اروپا هم روی بازیکنان حریف مرتکب پنالتی شده بود و دیشب این رکورد را به سه بازی رساند. بی جهت نیست که لقب جدید دیگو کارلوس در سویا " اِل پنالتی " است.

 

از زمان شروع مجدد رقابتهای لیگ اروپا در دوران پساکرونا سویا سه بازی انجام داده. سه بازی در مرحله یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و فینال. دیگو کارلوس در هر سه بازی مرتکب پنالتی شده و واقعاً شانس با او یار بوده که پنالتی های او در نتیجه تاثیرگذار نبوده.

 

1521569

 

1521567

 

در بازی ولورهمپتون و سویا در مرحله یک چهارم نهایی دیگو کارلوس یک پنالتی به انگلیسی ها تقدیم کرد و در نیمه نهایی و مقابل منچستریونایتد هم که برای سویا دیدار بسیار حساسی بود باز هم این برزیلی یک پنالتی در اختیار شیاطین سرخ گذاشت. در بازی دیشب در شهر کلن هم در دقیقه 5 روملو لوکاکو با سرعت وارد محوطه جریمه شد و کارلوس که می دانست نمی تواند به او برسد چاره را در متوقف کردن مهاجم بلژیکی در خطا دید. پنالتی ای که توسط خود لوکاکو به ثمر رسید تا سویا اولین گل بازی را دریافت کند.

 

1521571

 

 

دیدگاه‌ها