کد خبر : 1703586 | 01 شهریور 1399 ساعت 11:50 | 14.5K بازدید | 1 دیدگاه

واکنش روزنامه‌های ایتالیا و اسپانیا به قهرمانی سویا

با شکست اینترمیلان از سویا در فینال لیگ اروپا روزنامه‌های ورزشی ایتالیا و اسپانیا همانطور که انتظار می‌رفت واکنش‌های متفاوتی به این فینال اروپایی نشان دادند.

واکنش روزنامه‌های ایتالیا و اسپانیا به قهرمانی سویا

به گزارش "ورزش سه"، اینترمیلان و سویا دیشب در شهر کلن در فینال لیگ اروپا مقابل هم ایستادند. شاگردان آنتونیو کونته در نهایت 3-2 شکست خوردند تا دست شان از جام کوتاه بماند. اما سویا دیشب برای ششمین بار فاتح لیگ اروپا شد تا نشان دهد که سلطان این تورنمنت است.

 

همانطور که انتظار می‌رفت روزنامه‌های ورزشی ایتالیا و اسپانیا امروز واکنش‌های کاملاً متفاوتی به این فینال نشان دادند.

 

لاگاتزتا دلو اسپورت تیتری جنجالی را در صفحه اول خود چاپ کرد. این روزنامه عکسی مغموم از آنتونیو کونته را در کنار جام قهرمانی که به تیم او تعلق نگرفته منتشر کرده و از تیتر " کونته، می روی؟ " استفاده کرده. اشاره گاتزتا به صحبتهای کونته بلافاصله بعد از بازی است که گفته بود نمی داند به کارش در اینتر ادامه می دهد یا نه.

 

1521591

 

توتواسپورت، دیگر روزنامه ایتالیایی هم عکس و تیتر اول خود را به بازی دیشب اختصاص داده. توتواسپورت عکسی از روملو لوکاکو که اینتر با گل به خودی او در دقایق پایانی شکست خورد را منتشر کرده و از تیتر" نه، اینطور نه! " استفاده کرده. این روزنامه هم مثل گاتزتا در روتیتر خود به صحبتهای کونته در پایان بازی اشاره کرده و از تیتر " صحبتهای خداحافظی کونته! " استفاده کرده.

 

1521589

 

اما فضای روزنامه‌های اسپانیایی همانطور که انتظار می‌رود بسیار متفاوت است. روزنامه مارکا در شهر مادرید تصویری از تیم سویا که به همراه جام قهرمانی جشن می گیرند را منتشر کرده و با اشاره به ششمین قهرمانی این تیم در لیگ اروپا آن را بازتاب داده.

 

1521590

 

دیگر روزنامه شهر مادرید، آ اس هم تمام صفحه اول خود را به تصویر تیم سویا به همراه جام قهرمانی اختصاص داده و از تیتر " لیگ سویا! " استفاده کرده تا نشان دهد شش قهرمانی در لیگ اروپا عملاً باعث شده سویا سلطان این رقابتها باشد.

 

1521592

 

با اینکه روزنامه‌های کاتالان بازتاب کمتری به قهرمانی سویا در صفحه اول خود داده اند ولی موندو دپورتیوو هم در صفحه اول خود با اشاره به پیروزی سویا در فینال دیشب از تیتر "اَبَر سویا" استفاده کرده است.

 

1521593

 

 

دیدگاه‌ها