کد خبر : 1703601 | 01 شهریور 1399 ساعت 13:12 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

ساسان در سد گردان و کلین شیت پانزدهم(عکس)

مهاجم نورآبادی تیم تراکتور و محصول آکادمی فولاد علی‌رغم تلاش و نمایش قابل قبولش نتوانست در برابر تیم سابقش موفق به گلزنی شود.

به گزارش "ورزش سه" فولادخوزستان در یکی از حساس ترین بازی های هفته پایانی توانست در دیدار سخت برابر تراکتور به سه امتیاز با ارزش دست پیدا کند. فولاد در این بازی در دقیقه 7 با گل عارف آقاسی از حریف پیش افتاد و نزدیک به نود دقیقه از گل زده و سه امتیازش مراقبت کرد تا سهمیه حضور در لیگ قهرمانان فصل بعد را به دست بیاورد. 


ساسان انصاری مهاجم تیم فوتبال تراکتور اما یکی از چهره های ویژه این بازی بود هرچند نتوانست برابر تیم سابقش روز موفقی را از نظر گلزنی سپری کند. انصاری یکی از محصولات آکادمی فولاد است که در رده سنی امید در این تیم توانست با 19 گل عنوان آقای گلی را به دست آورده و از آنجا به تیم بزرگسالان راه پیدا کند. انصاری اما در بازی برابر تراکتور با وجود نمایش با انگیزه ای که داشت نتوانست در برابر شهاب گردان دروازه بان فولاد که او هم انگیزه زیادی برای ثبت کلین شیت داشت از پیش ببرد.


گردان در بازی برابر تراکتور یکی از مهمترین کلین شیت های این فصلش را رقم زد؛ او برای پانزدهمین بار در این فصل دروازه تیمش را در یک بازی بسته نگه داشت. نکته جالب درباره اهمیت کلین شیت گردان اینکه ، قبل از این بازی او و رشید مظاهری هر دو 14 کلین شیت داشتند اما در پایان بازی پیروزی یک بر صفر فولاد باعث شد تا دروازه این تیم بالاتر از دروازه بان تراکتور در جدول بیشترین تعداد کلین شیت قرار بگیرد.

 

1521617

 

1521618

دیدگاه‌ها