کد خبر : 1703633 | 01 شهریور 1399 ساعت 15:42 | 55.5K بازدید | 21 دیدگاه

نظرسنجی: سفر سعادتمند به ایتالیا در این مقطع کار درستی بود؟

سفر مدیرعامل باشگاه استقلال به ایتالیا و دیدار به آندره آ استراماچونی سرمربی سابق این تیم با اظهارنظرها و واکنش های موافق و مخالف زیادی همراه بود.

نظرسنجی: سفر سعادتمند به ایتالیا در این مقطع کار درستی بود؟

به گزارش" ورزش سه" احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه استقلال برای تسویه حساب با استراماچونی به ایتالیا رفته است. این خبر عجیبی بود که خبرگزاری مهر صبح امروز منتشر کرد. عجیب به این دلیل که در آستانه دربی جام حذفی، برگزاری جلسه با استراماچونی، یک اقدام ناشیانه علیه سرمربی فعلی تیم فوتبال استقلال است.


تردیدی وجود ندارد که تعداد زیادی از هواداران باشگاه استقلال طرفدار بازگشت سرمربی ایتالیایی به این تیم هستند اما برخی معتقدند سفر مدیرعامل استقلال که منابع موثق در ایتالیا آن را تایید می‌کنند، در آستانه دربی تهران یک گاف مدیریتی به شما می‌رود و فرهاد مجیدی حق دارد اگر نسبت به چنین اقداماتی معترض باشد.


از سال‌های دور دو باشگاه پرطرفدار پایتخت همیشه در آستانه دربی به دنبال ایجاد آرامش برای تیم خودشان بودند و کمتر به یاد داریم که یکی از دو باشگاه این‌گونه تیشه به آرامش تیمی خود بزند و حالا عده ای این حرکت مدیرعامل را نوعی خودزنی تلقی کرده اند. آن ها معتقدند سفر به ایتالیا و مذاکره با استراماچونی به خاطر مسائل مالی یا همکاری در فصل آینده می‌توانست در فرصت بهتری انجام شود.


دور از ذهن نیست که این سوال در ذهن استراماچونی هم پیش بیاید که اگر وضعیت مدیریت در استقلال بهتر شده، چطور چنین زمان حساسی را برای مذاکره انتخاب کرده‌اند؟


با این وجود باشگاه استقلال بعد از انتشار خبر ایدربیانیه ای اعلام کرد که سعادتمند بنابر مصوبه هیات مدیره باشگاه و جهت مذاکره مستقیم با وینفرد شفر و آندره آ استراماچونی برای کاهش محکومیت های مالی باشگاه به اروپا رفته است.


شما پاسخ بدهید "آیا در آستانه بازی نیمه نهایی جام حذفی استقلال برابر پرسپولیس آیا سفر سعادتمند به اروپا به آرامش و تمرکز تیم لطمه می زند یا او این حرکت مفیدی در جهت حل مشکلات مالی و محکومیت های باشگاه است؟

دیدگاه‌ها