کد خبر : 1703648 | 01 شهریور 1399 ساعت 17:10 | 41.1K بازدید | 4 دیدگاه

لوچانو موجی

آرتور ملو به ترکیب اصلی یوونتوس هم نمی رسد

مدیر سابق یوونتوس با بدبینی خاصی به آینده آرتور ملو در این باشگاه نگاه می کند.

آرتور ملو به ترکیب اصلی یوونتوس هم نمی رسد

به گزارش "ورزش سه"، پس از اینکه تعطیلی یک هفته ای بارسلونا در پایان لالیگا به اتمام رسید و بازیکنان برای انجام بازی با ناپولی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان به تمرینات بازگشتند، غیبت یک نفر به شدت جلب توجه کرد.

 

 

1515508

 

 

آرتور ملو هافبک برزیلی نه تنها در تمرینات حاضر نشد که به اطلاع سران باشگاه رساند که دیگر قصد بازگشت ندارد و در برزیل خواهد ماند تا فصل به اتمام برسد. آرتور که یک ماه پیش با 72 میلیون یورو به یوونتوس پیوست، از ایده های کیکه ستین هم خارج شد و به همین خاطر قید حضور در تمرینات تیمش را زد.

تصمیم آرتور با خشم سران بارسا روبرو شد و بر علیه او پرونده انضباطی تشکیل دادند. در نهایت و پس از شکست 8-2 بارسا از بایرن و حذف از لیگ قهرمانان، دوران حضور آرتور در بارسا هم خاتمه یافت و حالا هافبک برزیلی باید خود را آماده چالشی بزرگ در تیم جدیدش کند. او در حالی راهی یوونتوس شد که میرالم پیانیچ به جای او به بارسا رفت.

 

 

1506511

 

 

لوچانو موجی مدیر سابق باشگاه یوونتوس این انتقال را برای بیانکونری مفید نمی بیند. او به توتواسپورت گفت:« پیانیچ یا آرتور؟ قطعا ترجیح من پیانیچ است اما در هر صورت اگر یوونتوس آرتور را جذب کرده، حتما بازیکن خوبی بوده و باید منتظر درخشش او باشیم. یک نکته را اما نباید فراموش کرد که این مائوریتزیو ساری بود که درخواست جذب آرتور را داد و حالا خودش دیگر در یوونتوس نیست. اکنون باید دید آندره آ پیرلو مربی جدید هم با ساری هم عقیده است یا خیر.»

 

موجی ادامه داد:« به نظر من آرتور در یوونتوس نیمکت نشین خواهد شد. او بازیکن بدی نیست ولی بیش از اندازه کند است و از لحاظ سرعت و خلاقیت با پیانیچ فاصله دارد. تصورم این است که آرتور برای رسیدن به ترکیب اصلی یوونتوس کار سختی پیش رو خواهد داشت و باید بسیار تلاش کند.»

 

دیدگاه‌ها