کد خبر : 1703652 | 01 شهریور 1399 ساعت 17:20 | 26.7K بازدید | 0 دیدگاه

یورگن کلینزمن:

بیل هرچه زودتر رئال را ترک کند و به تاتنهام برگردد

اسطوره فوتبال آلمان به گرت بیل توصیه کرد که از رئال جدا شده و به تاتنهام برگردد.

بیل هرچه زودتر رئال را ترک کند و به تاتنهام برگردد

به گزارش "ورزش سه"، شرایط برای گرت بیل در رئال روز به روز اسف بار تر می شود. او که دیگر جایی در ایده های زین الدین زیدان ندارد و در بازی های پایانی رئال در فصل 20-2019 روی نیمکت و حتی روی سکوها بود، تمایلی برای جدایی ندارد.

بیل از اینکه رئال سال گذشته مانع انتقالش به یک باشگاه چینی شد، عصبانی است و برایش مهم نیست که دیگر به میدان نمی رود. او می خواهد تا 2022 در رئال بماند و دستمزد هنگفتش را تا یوروی آخر دریافت کند. مشغولیت های گرت بیل در ورزش گلف نیز با انتقادات زیادی از سوی رسانه های اسپانیایی مواجه شده و اخیرا روز بازی رئال و سیتی که گرت بیل ترجیح داد در مادرید بماند و به منچستر سفر نکند، او را در حال بازی گلف شکار کردند که بهانه ای برای انتقادات جدید شد.

 

 

1463170

 

 

یورگن کلینزمان اسطوره فوتبال آلمان در واکنش به شایعات تمایل بیل برای ماندن در رئال به تاک اسپورت گفت:« نیمکت نشینی های متوالی بدترین تنبیه برای هر فوتبالیستی است. برای هر بازیکنی مهم است در زمین باشد و برای تیمش بازی کند. اگر نیمکت نشینی ها مداوم باشد، هر چه زودتر او باید شرایط جدایی اش را ارزیابی کرده و به یک نتیجه قعطی برسد.

 

 

1521640

 

 

می دانم که در فوتبال حرفه ای گاهی به مرحله ای می رسید که دوست دارید پول هنگفتی به جیب بزنید و آینده تان را از لحاظ مالی تضمین کنید ولی اگر از این لحاظ تامین شده اید، دیگر فقط و فقط باید به بازی فکر کنید.

بیل از لحاظ مالی مشکلی ندارد و تمرکزش را باید روی فوتبال و گلزنی بگذارد. پول نباید روی تصمیم او  تاثیر بگذارد؛ هرچند می دانم که مسائل شخصی و خانوادگی هم می تواند روی سبک زندگی یک فوتبالیست تاثیرگذار باشد.

به شخصه دوست دارم او هرچه زودتر رئال را ترک کند و به تاتنهام برگردد. دوست دارم هفته به هفته بازی هایش را از تلویزیون ببینم. به عنوان یک هوادار تاتنهام، ای کاش او را بار دیگر با پیراهن این باشگاه ببینم.»

 

دیدگاه‌ها