کد خبر : 1703682 | 01 شهریور 1399 ساعت 21:00 | 16.1K بازدید | 0 دیدگاه

مدافع اینتر و دلداری به هواداران بعد از شکست تلخ

دیگو گودین، مدافع اروگوئه ای اینتر بعد از شکست تلخ این تیم مقابل سویا در صفحه اینستاگرام خود به این موضوع واکنش نشان داد.

مدافع اینتر و دلداری به هواداران بعد از شکست تلخ

به گزارش "ورزش سه"، در حالی‌که پیش از آغاز دیدار فینال لیگ اروپا بین دو تیم اینتر و سویا، اکثر کارشناسان فوتبال شانس تیم آنتونیو کونته را برای پیروزی و نهایتاً قهرمانی بیشتر می دانستند اما این تیم پر انگیزه خولن لوپتگی بود که با نتیجه 3-2 به پیروزی رسید و جام را بالای سر برد.

 

 

1521513

 

 

مدافع اروگوئه ای اینتر یعنی دیگو گودین که در بازی دیشب زنده یکی از گل‌های تیمش بود بعد از شکست تلخ مقابل سویا پیامی را برای هواداران اینتر در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد. گودین در این باره نوشت: " یک فصل فشرده به پایان رسید که به‌دلیل همه اتفاقاتی که در جهان رخ داد کاملا متفاوت بود. این در حالی است که ما تلاش مان را برای بازگشت به حالت عادی ادامه می دهیم.

 

ما دوست داشتیم که پیروز شویم و آن را به هواداران خود هدیه دهیم اما این اتفاق امکان‌پذیر نبود. امیدوارم از تلاش و کوششی که دیشب و به طور کلی در طول فصل انجام دادیم احساس افتخار کنید. این فقط یک مکث جزئی در سفر است. این سفری است که این تیم برای ادامه رشد و دستیابی به اهدافی که یک باشگاه با چنین تاریخی شایسته آن است، به آن ادامه می دهد. اکنون ما استراحت خواهیم کرد، باتری ها را شارژ کرده و با انگیزه و شور و شوق بیشتری باز خواهیم گشت."

دیدگاه‌ها