کد خبر : 1703690 | 01 شهریور 1399 ساعت 23:02 | 120.5K بازدید | 6 دیدگاه

اولین ایرانی تاریخ الدحیل

رامین رضاییان سه هفته دیگر مقابل پرسپولیس!

رامین رضاییان مدافع راست ایرانی سابق الدحیل در یک قرارداد دوساله به باشگاه الدحیل پیوست.

رامین رضاییان سه هفته دیگر مقابل پرسپولیس!

 

به گزارش "ورزش سه"، رضاییان بعد از یک فصل درخشان در الشحانیه امروز با تماس مدیر باشگاه الدحیل به این باشگاه رفت و برگه های قرارداد دوساله اش را امضا کرد تا بدل به اولین ایرانی تاریخ این باشگاه متمول قطری شود که در لیگ قهرمانان با پرسپولیس هم گروه است.


رضاییان که فصل را کسب رتبه دوم گلزنان به اتمام رسانده بود درحالیکه در انتظار پیشنهادهای خوب از تیمهای قطری بود به سرعت و با اتمام لیگ ستارگان مورد توجه مدیران دحیل قرار گرفت تا سال آینده در تیمی بازی کند که مدافع عنوان قهرمانی لیگ ستارگان خواهد بود .


تیم فوتبال الشحانیه در پایان رقابت های لیگ ستارگان قطر به دسته پایین تر سقوط کرد ولی درخشش رامین رضاییان باعث شد تا تیم های مختلفی در این لیگ به دنبال او باشند. این بازیکن که فصل گذشته را در سیستم ٢-۵-٣ و به عنوان وینگر راست بازی کرد، آزادی عمل زیادی برای شرکت در حملات داشت و همین موضوع کمک کرد تا درخشش زیادی داشته باشد و علیرغم حضور در پست تقریبا تدافعی، موفق به ثبت ١٣ گل طی ٢٢ بازی لیگ شد.


الشحانیه در آخرین بازی خود با نتیجه ٢ بر ٢ مقابل الخور به تساوی رسید و این نتیجه در شرایطی به دست آمد که رضاییان زننده هر دو گل تیمش بود.


با پایان فصل لیگ ستارگان قطر که با قهرمانی الدحیل خاتمه یافت، تیم های مختلفی شرایط رامین رضاییان بازیکن سابق پرسپولیس، اوستنده، راه آهن و  ... را زیر نظر گرفته بودند ولی این الدحیل بود که برنده این رقابت شد و مدافع راست ملی پوش تیم ملی ایران را به عنوان یکی از سهمیه های خارجی خود و به عنوان اولین ایرانی تاریخ این باشگاه در اختیار گرفت.  

 

1521693

 


تیم فوتبال الدحیل در گروه سوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا که از روزهای پایانی شهریور ماه از سر گرفته خواهد شد، با تیم های پرسپولیس، التعاون  و شارجه امارات همگروه است و با کسب سه امتیاز پایین تر از التعاون رتبه دوم را در اختیار دارد.


نکته جالب توجه تقابل رامین رضاییان با پرسپولیس در مرحله برگشت دور‌ گروهی لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود. جایی که الدحیل صدرنشین که بازی رفت را برابر شاگردان یحیی گل محمدی به برتری دست یافته، در دیدار برگشت که در شهریورماه و در دوحه برگزار خواهد شد با رامین رضاییان مقابل نماینده ایران قرار خواهد کرد. رضاییان سه فصل قبل و در میانه لیگ برتر فصل شانزدهم بعد از مشکلاتی که با برانکو داشت از این تیم جدا شد و نتوانست در جشن قهرمانی سرخ‌ها حضور یابد و در ادامه نیز در تیم‌های اوستنده بلژیک و الشحانیه قطر فوتبال خود را دنبال کرد.

 

1521695

مرتضی پورعلی گنجی مدافع موفق فوتبال ایران که بعد از تجربه چند فصل حضور در لیگ ستارگان قطر، در این فصل از تیم العربی راهی شن‌زن چین شده، در پستی اینستاگرامی این انتقال بزرگ را به رامین رضاییان تبریک گفته و برای مدافع راست ملی‌پوش ایرانی در تیم الدحیل آرزوی موفقیت کرده است.

 


الدحیل در پایان رقابت های لیگ ستارگان قطر بالاتر از تیم های مدعی دیگر نظیر السد قهرمان رقابت ها لقب گرفت.

دیدگاه‌ها