کد خبر : 1703699 | 02 شهریور 1399 ساعت 00:06 | 36.2K بازدید | 0 دیدگاه

برد بزرگ برای صدرنشینی با 100 درصد امتیازات

رزمایش دوقلوی کاوه - علی‌قلی با پیراهن صورتی

کاوه رضایی و علی قلی زاده دو بازیکن ایرانی شارلروا ستارگان سومین پیروزی فصل گورخرهای فوتبال بلژیک بودند.

رزمایش دوقلوی کاوه - علی‌قلی با پیراهن صورتی

به گزارش "ورزش سه"، امروز شارلروا در یک بازی دیدنی موفق شد با 3 گل در خانه حریف خود به پیروزی برسد تا در فصل جدید فوتبال بلژیک با 9 امتیاز از 3 مسابقه در صدرجدول قرار بگیرد.


این پیروزی از آنجا برای شارلروا اهمیت بیشتری داشت که آنها از دقیقه 65 با اخراج محمد فال یکی از ستارگان خود 10 نفره به بازی ادامه دادند.


گل اول این بازی خیلی زود توسط دسولی بازیکن تیم او اچ ال به ثمر رسید اما شارلروا در دقیقه 36 این گل را با ضربه مرسیر جبران کرد. در دقیقه 50 محمد فال بازیکن اخراجی گل برتری شارلروا را به ثمر رساند و در دقیقه 80 هم کاوه رضایی روی پاس علی قلی زاده گل سوم را وارد دروازه حریف کرد تا زبراهای لیگ بلژیک با درخشش دوقلوی ایرانی خود در صدرجدول ژوپیترلیگ قرار بگیرند.

1521705

 


در این مسابقه کاوه رضایی و علی قلی زاده بخت های دیگری هم برای گلزنی داشتند اما موفق به باز کردن دروازه حریف نشدند. مهم ترین آنها یک شوت قلی زاده در نیمه اول و بعد از گل اول مسابقه و ضربه سر کاوه در نیمه دوم بود که از کنار دروازه حریف به اوت رفت.

 

1521707

 

قلی زاده در دقیقه 82 بازی شنبه شب از زمین بازی بیرون رفت اما کاوه رضایی تا پایان در زمین بود و به کارش برای شارلروا ادامه داد.


بهترین بازیکن زمین کسی جز یوریس کایمبی کامرونی نبود که به عنوان وینگر بارها و بارها خط دفاعی حریف را آزار داد. بازیکنی که از جناح چپ پاس های خوبی را برای گلزنی کاوه رضایی ارسال کرد.اگرچه کاوه در نهایت پاس علی قلی زاده را به تور حریف چسباند.


شارلروا همانطور که مربی اش گفته امیدوار است در بازی های آینده نیز در همین مسیر باشد. این در حالی است که سرمربی تیم او اچ ال در پایان مسابقه بابت اشتباهات فردی از بازیکنان تیمش انتقاد کرد. او گفت انتظار داشته بعد از ده نفره شدن شارلروا تیمش بازی را ببرد اما برعکس آنها این فرصت را به کاوه رضایی داده اند تا فاصله دو تیم را غیرقابل جبران کند.

دیدگاه‌ها