کد خبر : 1703722 | 02 شهریور 1399 ساعت 09:51 | 21.6K بازدید | 0 دیدگاه

آرین روبن: برای بلیط‌فروشی به گرونینگن نپیوسته‌ام

آرین روبن می‌گوید علت پیوستنش به باشگاه گرونینگن هلند تنها فروش رفتن بلیط‌های مسابقات این تیم نیست بلکه می‌خواهد در موفقیت این تیم نقشی مهم و تاثیرگذار داشته باشد.

آرین روبن: برای بلیط‌فروشی به گرونینگن نپیوسته‌ام

به گزارش "ورزش سه"، آرین روبن که بعد از اعلام بازنشستگی و خداحافظی با فوتبال ناگهان از تصمیم خود برگشته و اعلام کرد در فصل آینده با پیراهن باشگاه هلندی گرونینگن بازی خواهد کرد می‌گوید هدفش از این تصمیم تنها این نبوده که به خاطر اسمش بلیط‌های مسابقات این باشگاه به فروش برود. روبن می‌گوید می‌خواهد تاثیری واقعی بر این تیم بگذارد و اگر بتواند دوست دارد هر 34 بازی گرونینگن در اردیویزی را در میدان حاضر باشد.

 

آرین روبن در پایان فصل 2018-2019 کفشها را آویخته و اعلام بازنشستگی کرد ولی او در ماه ژوئن امسال اعلام کرد به باشگاه دوران کودکی اش گرونینگن پیوسته تا در شرایط دشوار ناشی از اپیدمی کرونا به این تیم کمک کند. آرین روبن در هفته ای که گذشت بعد از 15 ماه وارد زمین چمن شد و در یک بازی دوستانه برای گرونینگن بازی کرد.

 

1521737

 

روبن در گفتگو با فاکس اسپورتز گفت: " اینکه دوباره در یک بازی حضور داشتم خیلی جالب بود. لذت فوتبال را دوباره چشیدم. من می‌خواهم به گرونینگن کمک کنم ولی هدفم فقط این نیست که به خاطر اسم من بلیط‌ها فروخته شود یا پیراهن‌های باشگاه فروش برود. من می‌خواهم روی زمین به تیم کمک کنم که موفق باشد".

 

روبن در ادامه گفت: " در این مدت اتفاقات زیادی افتاده و من هنوز صد در صد آماده نیستم ولی دارم قدمهای خوبی برمی دارم و نیم ساعت بازی امروز به نظرم خیلی خوب بود. مهمترین چیز برای من حفظ آمادگی جسمانی است. من هم یک سال است فوتبال بازی نکرده ام و هم سن بالایی دارم و حالا باید خودم را برسانم".

 

 

دیدگاه‌ها