کد خبر : 1703742 | 02 شهریور 1399 ساعت 11:26 | 49.5K بازدید | 1 دیدگاه

لوئیس فیگو

مسی، فیگوی دوم می‌شود؟ نه، امکان ندارد!

لوئیس فیگو می‌گوید اینکه مسی مثل او از بارسلونا به رقیب سرسخت این تیم یعنی رئال مادرید منتقل شود غیرممکن است.

مسی، فیگوی دوم می‌شود؟ نه، امکان ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس فیگو ستاره سابق فوتبال پرتغال که برای تماشای فینال چمپیونزلیگ در شهر لیسبون به سر می برد در یک مصاحبه درباره این فینال صحبت کرده و همچنین نظراتش درباره آینده لیونل مسی در بارسا را مطرح کرد. وقتی از فیگو پرسیده شد که به نظرش آیا امکان انتقال مسی به رئال مادرید، مشابه همان کاری که خود فیگو در سال 2000 کرده بود وجود دارد، او در پاسخ چنین چیزی را غیرممکن دانست.

 

1521755

 

فینال لیگ قهرمانان: بازی‌های اخیر در لیگ قهرمانان در مراحل یک چهارم و نیمه نهایی نشان داد که فاصله تیم‌ها کمتر شده و کوچک‌ترین اشتباهی از سوی حریف با جریمه سنگین مواجه می‌شود. این باعث شده بازی ها هیجان بیشتری داشته باشد و پیش بینی غیرممکن شود. در فینال امشب هم ممکن است هر اتفاقی بیفتد.

 

اولین حضور PSG در فینال: آنها می دانند که می توانند تاریخسازی کنند و بعد از بازی آتالانتا خیلی متحدتر شده اند. کیفیت دو تیم و بازیکنان درخشانی که در هر دو حضور دارند این بازی را یکی از فینالهای بزرگ لیگ قهرمانان می کند.

 

1520799

 

حذف بارسلونا: من حس خاصی در این باره ندارم. تیمهایی که به فینال رسیدند نشان داند شایسته بوده اند. مسئولین بارسا باید خودشان به جمع بندی برسند.

 

آیا مسی با انتقال به رئال، فیگوی دوم می‌شود؟ اینکه باشگاهی امسال بخواهد بند آزادسازی مسی را فعال کند برای هیچ باشگاهی ممکن نخواهد بود. به خصوص الان که بازار با مشکلات مالی شدید روبرو است. اینکه تیمی هم بخواهد به اندازه مورد نظر مسی با او قرارداد امضا کند هم عملاً غیرممکن است. بنابراین به نظرم اتفاقی که 20 سال پیش برای من افتاد در حال حاضر غیرممکن است و امکان ندارد مسی چنین کاری بکند.

 

1520744

 

دیدگاه‌ها