کد خبر : 1703758 | 02 شهریور 1399 ساعت 12:46 | 78.4K بازدید | 140 دیدگاه

نتیجه و ترکیب مد نظر خود را به ورزش سه بگویید

نظرسنجی: کدام قهرمان اروپا می‌شود؛ بایرن یا PSG؟

بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن امشب در شهر لیسبون و در ورزشگاه استادیو دالوز فینال لیگ قهرمانان را برگزار می‌کنند. به نظر شما قهرمان امسال رقابتها کدام تیم است؟

نظرسنجی: کدام قهرمان اروپا می‌شود؛ بایرن یا PSG؟

به گزارش "ورزش سه"، فصل عجیب وغریب و تاریخی فوتبال اروپا امشب در شهر لیسبون و در استادیو دالوز به پایان می‌رسد و قاره سبز قهرمان مهمترین رقابت فوتبال باشگاهی خود را خواهد شناخت. بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن؛ دو تیمی که مقتدرانه و با شایستگی به فینال صعود کرده و حالا در یک قدمی بالای سر بردن جام قهرمانی هستند

 

با توجه به نتایج اخیر بازی‌های دو تیم انتظار می‌رود امشب در لیسبون شاهد یک فینال پرگل باشیم.

 

بایرن مونیخ در نیمه نهایی به مصاف لیون رفت و رقیب PSG در فوتبال فرانسه، لیون را با نتیجه 3-0 پشت سر گذاشت. اما کار بزرگ بایرن در رقابتهای امسال چمپیونزلیگ نه در مرحله نیمه نهایی که در مرحله یک چهارم بود. جایی که باواریایی‌ها موفق به ثبت یک نتیجه تاریخی شده و بارسلونا را با همه ستارگان بزرگش و ابرستاره اش لیونل مسی با نتیجه 8-2 در هم کوبیدند. این پیروزی بزرگ باعث شده عده زیادی بایرن را شانس اول قهرمانی بدانند اما در مقابل عده دیگری به ستاره‌های بزرگ PSG یعنی نیمار و امباپه اشاره کرده و معتقدند نمی‌توان تیم پاریسی را در مقابل شاگردان هانسی فلیک شکست خورده دانست.

 

1521807

 

پاریسی ها در نیمه نهایی موفق شدند تیم شگفتی ساز این دوره یعنی لایپزیش را 3-0 شکست دهند تا به رویاپردازیهای ناگلزمان و تیم جوانش پایان دهند. آنها در یک چهارم هم آتالانتای سرسخت را 2-1 شکست دادند تا نشان دهند حریفی جدی برای قهرمانی هستند. جالب اینجا است که PSG تا اینجا دو تیم آلمانی بوروسیا دورتموند و لایپزیش را از دور رقابتها حذف کرده و امشب در مقابل قوی ترین تیم آلمانی می ایستد

 

بایرن مونیخ در نیمه نهایی با این ترکیب به میدان رفت و انتظار می‌رود با تغییراتی حداقلی امشب هم شاگردان فلیک با ترکیب مشابهی به میدان بروند.

 

ترکیب احتمالی بایرن مونیخ

نویر - کیمیش - بواتنگ - آلابا - آلفونسو دیویس- گورتزکا - تیاگو آلاکانتارا - گنابری - مولر - پریشیچ- لواندوفسکی 

 

پاری سن ژرمن در نیمه نهایی با سه مهاجم به میدان رفت و در خط حمله از نیمار، امباپه و دی ماریا استفاده کرد. ترکیبی که به نظر می‌رسد توخل در بازی امشب هم به بازی خواهد گرفت.

 

ترکیب احتمالی پاری سن ژرمن

ناواس - کهرر - سیلوا - کیمپمبه - برنات - هررا - مارکینیوش- پاردس - امباپه - دی ماریا - نیمار

 

به نظر شما کدام تیم امشب قهرمان اروپا شده و جام قهرمانی چمپیونزلیگ را بالای سر خواهد برد؟ و با توجه به بازی‌های اخیر دو تیم مربیان بهتر است تیم شان را با چه ترکیبی به میدان بفرستند؟

 

طرح:سبحان ضرغامی

 

 

دیدگاه‌ها