کد خبر : 1703795 | 02 شهریور 1399 ساعت 14:58 | 29.8K بازدید | 1 دیدگاه

گزارش اسپورت

دلیل حضور دمبله در لیست غیرقابل فروش های بارسا

رئیس باشگاه بارسلونا اخیرا اعلام کرد که عثمان دمبله مهاجم فرانسوی فصل بعد نیز در این باشگاه خواهد ماند.

دلیل حضور دمبله در لیست غیرقابل فروش های بارسا

به گزارش "ورزش سه"، چند روز پس از شکست سنگین 8-2 بارسا از بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان، جوزپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا در مصاحبه ای درباره آینده این باشگاه به دو موضوع مهم اشاره کرد. او ابتدا از هفت بازیکن بارسا نام برد که از دید این باشگاه فروشی نیستند و بقیه بازیکنان ممکن است در صورت دریافت پیشنهاد مناسب واگذار کنند.

 

 

1521660

 

 

بارتومئو در گفتگو با تلویزیون بارسا گفت: « کدام یک از بازیکنان ما فروشی نیستند؟ لیونل مسی. او هم این را می داند. مسی بهترین بازیکن دنیا است. ما درباره تراشتگن، سمدو، دی یونگ، لنگله، دمبله و گریزمان نیز همین نظر را داریم.»

 

علت عدم حضور لیونل مسی، فرانکی دی یونگ، مارک آندره تراشتگن و کلمنت لنگله در این فهرست واضح است. آنتوان گریزمان هم که برای جذبش 120 میلیون یورو هزینه شده، یک فصل دیگر نیز برای اثبات توانایی هایش فرصت خواهد داشت؛ ضمن اینکه نلسون سمدو هم در جناح راست شایستگی هایش را اثبات کرده، هرچند در برخی بازی ها مثل همین بازی با بایرن یکی از ضعیف های تیمش بود اما علت حضور عثمان دمبله مهاحم همیشه مصدوم در این فهرست جالب توجه بود.

 

 

1477416

 

 

دمبله سال 2017 با رقم 105 + 45 میلیون یورو از دورتموند به عنوان جانشین نیمار جذب شد. مهاجمی 20 ساله که فشار زیادی روی او وجود داشت و در سه سال گذشته اغلب به دلیل مصدومیت به دور از میادین بوده و هرگز نتوانسته جای خالی نیمار را پر کند.

بارسلونا سال گذشته مشتاق فروش دمبله بود ولی خود بازیکن تمایلی برای جدایی نداشت. امسال اما باشگاه تمایلی برای فروش ستاره فرانسوی ندارد چرا که هدف، بازگرداندن حداقل 50 درصد هزینه پرداخت شده برای اوست اما هیچ باشگاهی در وضعیت اقتصادی پساکرونا توان مالی لازم برای پرداخت 70 میلیون یورو برای دمبله را ندارد.

از سوی دیگر کادر فنی جدید بارسا به دمبله اعتقاد دارد و می خواهد یک فصل دیگر نیز به او فرصت بدهد تا بالاخره ارزش های واقعی خود را اثبات کند. بارسلونا به دنبال رساندن دمبله به ثبات است و خوشبین که فصل پیش رو مصدومیت ها را به فراموشی خواهد سپرد.

 

 

1515914

دیدگاه‌ها