کد خبر : 1703801 | 02 شهریور 1399 ساعت 16:07 | 19.3K بازدید | 2 دیدگاه

وضعیت کریمی و چشمی فردا مشخص می‌شود

کادر پزشکی استقلال فردا درباره حضور دو بازیکن مصدوم خود تصمیم گیری میکند.

وضعیت کریمی و چشمی فردا مشخص می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، علی کریمی و روزبه چشمی دو بازیکن استقلال تنها مصدومان این تیم برای حضور در دربی پیش رو هستند. این دو ستاره که در دیدار با پیکان تهران دچار مصدومیت شدند، در بازی با شاهین بوشهر هم حضور نداشتند و حالا نگرانی هایی درباره رسیدن شان به دربی وجود دارد.


این دو بازیکن که طی روزهای گذشته فیزیوتراپی انجام دادند، فردا بار دیگر زیرنظر کادر پزشکی استقلال تست خواهند داد تا میزان سلامتی شان مشخص شود.


در صورتی که پزشکان استقلال فردا وضعیت کریمی و چشمی را تایید کنند، آنها روز سه شنبه در تمرینات حضور می‌یابند و آماده بازی در دربی پایتخت خواهند شد. با این حال هنوز وضعیت این دو ستاره مشخص نیست و باید دید چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.


بی تردید در صورتی که کریمی و چشمی به دربی نرسند، استقلال ضرر زیادی خواهد کرد چراکه حضور این دو ستاره در ترکیب همواره باعث موفقیت تیم شده و آنها جزو تاثیرگذارترین بازیکنان این تیم خواهند بود. به همین خاطر رسیدن شان به مسابقه با پرسپولیس برای فرهاد مجیدی و کادرفنی اش اهمیت ویژه‌ای خواهد داد.


پیش از این اعلام شد سیاوش یزدانی دیگر بازیکن مصدوم استقلال مشکلی برای همراهی این تیم در دربی نخواهد داشت و حالا دغدغه اصلی آبی ها درباره کریمی و چشمی است.

دیدگاه‌ها