کد خبر : 1703939 | 03 شهریور 1399 ساعت 09:48 | 15.5K بازدید | 1 دیدگاه

احتمال تقابل سردار و دایی در نیمه نهایی

آزمون-محمود یک هشتم نهایی بهترین گل جام ملت ها

گل سردار آزمون به قطر در سال 2015 در مسابقات انتخاب بهترین گل جام ملت ها به مرحله یک هشتم نهایی رسیده و در این مرحله با گل یونس محمود در فینال سال 2007 رقابت می کند.

آزمون-محمود یک هشتم نهایی بهترین گل جام ملت ها

به گزارش "ورزش سه"، جام ملت های آسیا همیشه با لحظات جذاب خلاقانه ، شادی ها و جشن های ویژه و از همه مهمتر گل های شگفت انگیز و زیبا مخاطبان را مجذوب خودش کرده است.


در حالی که به سمت مسابقات جام ملت های آسیا 2023 می رویم سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا مسابقه بهترین گل جام ملت ها را در حالی ادامه می دهد که این مسابقه به مرحله یک هشتم نهایی رسیده است. شروع این مرحله از رقابت بهترین گل جام ملت ها با جدال سردارآزمون  مهاجم تیم ملی ایران ویونس محمود بازیکن سرشناس تیم ملی عراق است.


گلهای شگفت انگیز این دو بازیکن را بررسی و از طریق این لینک به آن ها رای بدهید:


سردار ازمون (ایران)
جام ملتهای آسیا 2015
قطر - ایران (15.01.2015)


گل سردار آزمون به قطر با یک حرکت فرصت طلبانه و خارق العاده به ثمر رسید و ایران توانست با پیروزی یک برصفر مقابل قطر به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های 2015 صعود کند.

 

1522007


در این صحنه سردار توپی را که از راست برایش توسط اشکان دژاگه ارسال شده بود با یک ضربه فنی با پشت پا و سپس چرخش زیبا و یک نوک پای فنی تبدیل به گل کرد.


یونس محمود (عراق)
جام ملتهای آسیا 2007
عراق - عربستان سعودی (29.07.2007)


یکی از صحنه های نمادین تاریخ جام ملت های آسیا در سال 2007 رقم خورد که عراق در فینال توانست تیم عربستان سعودی را در ورزشگاه گلورابونگ کارنو جاکارتا شکست بدهد.

 

1522011


قفل این بازی در دقیقه 71 شکسته شد که هوارملامحمد هافبک تیم ملی عراق و بازیکن تیم های پرسپولیس و استقلال ، کرنر را از سمت راست رسال کرد و یونس محمود بالاتر از دروازه بان عربستان یاسرالمسائیل بلند شد و دروازه را باز کرد تا عراق به مقام قهرمانی رقابت ها برسد.


سردار فعلا پیروز یک هشتم


تا قبل از ساعت 10 امروز و در حالی که هنوز تعداد کمی از علاقمندان و کاربران در این مسابقه شرکت کرده اند سردار آزمون با اختلاف جالبی از یونس محمود پیش افتاده است. در این زمان سردار 85درصد و یونس محمود 15 درصد آرا را به خود اختصاص داده اند.

 

1522009


نکته جالب درباره این مسابقه این است که علی دایی دیگر ستاره ایرانی تاریخ جام ملت ها نیز در همین گروه رقابت می کند. گل علی دایی در مرحله قبلی توانست در برابر سان کی چینی رای بیشتری به دست آورده و باعث شد تا آقای گل فوتبال جهان به مرحله یک هشتم رسیده و در این مرحله باید اسماعیل عبداللطیف بحرینی رقابت کند.

 

1522010


در صورت موفقیت دو مهاجم ایرانی ، این احتمال وجود دارد که دایی و سردار برای انتخاب بهترین گل تاریخ جام ملت ها در مرحله نیمه نهایی با هم برخورد کنند.

دیدگاه‌ها