کد خبر : 1704020 | 03 شهریور 1399 ساعت 15:54 | 19.1K بازدید | 2 دیدگاه

در بحبوحه قرارداد ویلموتس، قانون جدید مصوب شد!

امروز هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال پس از مدت‌ها دور هم جمع شدند و تصمیمات مهمی برای آینده فوتبال ایران اتخاذ گرفتند.

در بحبوحه قرارداد ویلموتس، قانون جدید مصوب شد!

به گزارش "ورزش سه"، اولین مرتبه مسئولان وزارت ورزش بودند که از قانونی جدید حرف زدند؛ قانونی که جذب بازیکن و مربی خارجی را با توجه به بدحسابی‌های مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای این دو باشگاه ممنوع می کرد.


این اظهارات و ممنوعیت شفاهی ناشی از قرارداد جدید، با اعتراض دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مواجه شد و آنها این قانون را ناعادلانه عنوان کردند.


در ادامه اما هیئت رئیسه سازمان لیگ برای ایجاد عدالت تصمیم به اجرایی کردن این قانونی برای تمامی تیم های حاضر در فوتبال ایران کرد و حتی خوش حسابی باشگاه هایی نظیر سپاهان، فولاد، ذوب آهن و ... هم به کارشان نیامد.


امروز در نهایت و در شرایطی که مهم ترین دلیل جمع شدن اعضای هیئت رئیسه فدراسیون، بحث درباره ابهامات عقد قرارداد با ویلموتس پیش از عزیمت آنها به همراه مهدی تاج برای توضیح فعالیت های انجام شده فدراسیون به مجلسیان بود، قانون منع خرید بازیکن و مربی خارجی که از سوی مسئولان وزارت ورزش به فدراسیون نشین ها تاکید شده بود، مورد تصویب قرار گرفت.


این قانون البته به نظر نمی‌رسد مدت خیلی طولانی در فوتبال ایران حاکم باشد و باید دید تاریخ انقضای این قانون چه زمانی به سر خواهد آمد.

دیدگاه‌ها