کد خبر : 1704071 | 03 شهریور 1399 ساعت 23:08 | 87.3K بازدید | 2 دیدگاه

قرارداد سه ساله با آاک به مبلغ 600 هزار یورو

جاسوسان رد کریم را در پایتخت یونان زدند (عکس)

کریم انصاری فرد در آتن پایتخت یونان دیده شده و رسانه های این کشور خبر از قرارداد سه ساله او با تیم آ ا ک داده اند.

جاسوسان رد کریم را در پایتخت یونان زدند (عکس)

به گزارش" ورزش سه" و به نقل از یک منبع خبری ساکن یونان، باشگاه آ ا ک بعد از تست پزشکی قرارداد سه ساله ای را با این مهاجم ایرانی سابق تیم های المپیاکوس و پانیانیوس امضا خواهد کرد. انصاری فرد که فصل گذشته را در تیم السیلیه گذرانده در پایان لیگ ستارگان قطر به سرعت سوار بر جت به آتن رفت تا بعد از توافق برای یک قرارداد همکاری سه ساله پس ازمعاینات پزشکی قرارداد خود را به صورت رسمی با زرد و سیاه های مشهور آتنی امضا کند


این مهاجم سی ساله برای دوران حضور خود در آ ا ک مبلغ 600 هزار یورو دریافت خواهد کرد و زوج نلسون الویرا مهاجم شاخص این تیم خواهد بود.


پیش از این و در روزهای پایانی لیگ فوتبال قطر گفته می شد که ممکن است انصاری فرد برای ادامه بازی ایران را انتخاب کند اما مشخص بود این شایعه حقیقت ندارد چرا که انصاری فرد فعلا قصد ندارد برای بازی به باشگاه های ایران بپیوندد. او که متولد اردبیل است و کار خود را در سایپا آغاز کرد در پرسپولیس و تراکتور هم بازی کرده و بعد از حضور در اوساسونا در سال 2014 در تیم پانیانیوس نمایش درخشانی داشت و باعث شد به المپیاکوس برود. او سپس از المپیاکوس به ناتینگهام فارست پیوست و در تابستان 2019 به السیلیه فروخته شد تا بعد از یک فصل حضور در لیگ فوتبال این کشور دوباره به یونان برگردد جایی که به دلیل ریشه های خانوادگی در آنجا(همسر کریم یونانی است) مقصدی مناسب برای این بازیکن ملی پوش به شمار می آید.

 

1522199

 


در سال 2017 نیز او به آ ا ک نزدیک بود اما در آن زمان ایجنت او یک مبلغ غیرمعقول را از این باشگاه یونانی خواسته بود تا مذاکره برای این انتقال متوقف شود. رسانه های یونان که امروز پوشش کاملی از ورود انصاری فرد به آتن داده اند پیش بینی می کنند که قرارداد او تا روز سه شنبه امضا شود و تماس با او به محض اطلاع از آزاد شدن او از تیم السیلیه قطر انجام شده است. در حال حاضر رسانه های پرتعدادی درباره انصاری فرد مطالب مفصلی منتشر کرده اند و به نظر می رسد او به واسطه حضور شگفت انگیزش در تیم المپیاکوس در باشگاه جدید مورد استقبال جدید قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها