کد خبر : 1704085 | 04 شهریور 1399 ساعت 08:47 | 5.1K بازدید | 1 دیدگاه

گلایه‌ملی‌پوش بسکتبال از باشگاه‌ها:

آنها پول‌شان را برای جذب خارجی‌ها کنار گذاشته‌‌اند

ملی پوش بسکتبال و کاپیتان تیم نفت گفت: تیم‌ها پول خود را برای جذب یار خارجی کنار گذاشته‌اند و نمی‌دانم مشکل شان با بازیکنان داخلی چیست.

آنها پول‌شان را برای جذب خارجی‌ها کنار گذاشته‌‌اند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، سعید داورپناه در مورد تمدید قراردادش با تیم بسکتبال نفت آبادان اظهار داشت: با توجه به اینکه قرار است پاداش عنوان سومی در آسیا به باشگاه برسد برهمین اساس بودجه باشگاه افزایش پیدا کرده و وضعیت بهتر می‌شود. من هم چون مردم آبادان را دوست داشتم و در این تیم احساس راحتی داشتم، تصمیم گرفتم که بمانم.

 

* رقم قراردادها خیلی پایین است/ تیم‌ها پول‌شان را برای جذب بازیکن خارجی کنار گذاشته‌اند

وی در مورد اینکه پیشنهادی از باشگاه‌های دیگر داشت یا خیر، گفت: پیشنهاد داشتم، اما نمی دانم باشگاه‌ها مشکل شان با بازیکنان ایرانی چیست. رقم‌هایی را برای بستن قرارداد اعلام می‌کنند که خیلی پَرت و پایین است.

کاپیتان تیم بسکتبال نفت آبادان عنوان کرد: چند باشگاه تماس گرفتند، اما احساس کردم آنها پول شان را برای جذب بازیکن خارجی کنار گذاشته‌اند. بازیکن خارجی مگر چه کار خاصی انجام می‌دهد؟ اگر کسی مانند «گیبسون» بیاورند، درست، اما فصل قبل شرایط را دیدیم.

 

* 20 درصد قرارداد فصل قبل کم شد

ملی‌پوش بسکتبال در پاسخ به این سوال که قرارداد فصل قبل‌تان تسویه شد یا خیر، گفت: به خاطر شرایط کرونا و نیمه کاره ماندن مسابقات 20 درصد از قراردادها کم شد و 80 درصد را پرداخت کردند.

 

* فصل متفاوتی برای نفت خواهد بود

داورپناه در مورد اینکه فصل آینده را چطور می‌بیند، تاکید کرد: شنیده‌ام که رقابت‌ها به خاطر کرونا به صورت متمرکز برگزار می‌شود و برای تیم ما هم قطعا با نفرات خوبی که جذب شده‌اند، فصل متفاوتی خواهد بود.

دیدگاه‌ها