کد خبر : 1704108 | 04 شهریور 1399 ساعت 11:40 | 44.8K بازدید | 6 دیدگاه

خداحافظی پراحساس آرتور با هواداران بارسلونا

آرتور ملو ستاره سابق بارسا در آستانه پیوستنش به یوونتوس با انتشار یک پیام احساسی با هواداران تیم کاتالان خداحافظی کرد.

خداحافظی پراحساس آرتور با هواداران بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، آرتور ملو ستاره برزیلی سابق بارسلونا که در آستانه پیوستن به یوونتوس قرار دارد با انتشار یک پیام پراحساس با بارسا و هوادارانش خداحافظی کرد. آرتور در ماه ژوئن با یک قرارداد 72 میلیون یورویی رسماً یوونتوسی شد و در مقابل میرالم پیانیچ از یوونتوس راهی نوکمپ شد.

 

1507189

 

در هفته‌های آخر حضور آرتور در بارسا رابطه او و باشگاه پرتنش شده بود. او در ماه آوریل گفته بود می‌خواهد در بارسا بماند ولی زمانی که بارسلونا اعلام کرد که خواهان واگذاری او به یوونتوس است آرتور از بازگشت از برزیل به بارسلونا خودداری کرد و حاضر نشد در مسابقات چمپیونزلیگ برای این تیم به میدان برود.

 

آرتور حالا با انتشار یک ویدیو در توییتر خود با بارسا و هوادارانش خداحافظی کرد و گفت: " خداحافظی کردن همیشه سخت است. به خصوص در این شرایط برای من که دارم جایی را ترک می کنم که خانه من شده است".

 

1522255

 

ستاره برزیلی در ادامه این ویدیو گفت: " بارسلون شهر بی نظیری است که همیشه در قلب من خواهد ماند. در این شهر همه من را مثل یک کاتالان پذیرفتند، فرهنگ جدیدی به من نشان دادند و کمکم کردند بازیکن و آدم بهتری بشوم. هواداران بارسا از همان روز اول در قلب من جا گرفتند. آنها باعث شدند از بازی برای بارسا احساس غرور کنم و به پوشیدن پیراهن یکی از بهترین باشگاه های دنیا ببالم. حالا روز خداحافظی است ولی این همه خوبی برای همیشه در قلب من خواهد ماند".

 

 

دیدگاه‌ها