کد خبر : 1704112 | 04 شهریور 1399 ساعت 11:39 | 69.7K بازدید | 13 دیدگاه

اسماعیلی فر؛ سیلی اول بازار نقل و انتقالات

با حضور دانیال اسماعیلی فر در سپاهان، پرسپولیس یکی از مهمترین اهداف نقل و انتقالاتی خود را به رقیب واگذار کرد.

اسماعیلی فر؛ سیلی اول بازار نقل و انتقالات

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که گفته می شد با توجه به روابط نزدیک یحیی گل محمدی با دانیال اسماعیلی فر و سابقه شاگردی این بازیکن مازندرانی با سرمربی پرسپولیس او به جمع سرخپوشان خواهد پیوست اما این اتفاق نیفتاد تا دانیال که از دیگر تیم‌های مدعی هم پیشنهاد داشت، سر از سپاهان در بیاورد.

 

سپاهان که قبل تر با بازیکنانی کلیدی همچون امید نورافکن و جورجی گولسیانی امضا کرده بود، امروز هم با انتشار تصویر اسماعیلی فر در کنار منوچهر نیکفر نشان داد که فصل نقل و انتقالات را جدی تر دنبال خواهد کرد.

 

پروژه به تغییر و دوباره سازی سپاهان بعد از ناکامی در این فصل در شرایطی دنبال می‌شود که برخی از هواداران این تیم با فشار شدید روی مدیریت مستقر اهداف دیگری را تعقیب می کردند اما با وجود همه دلخوری ها، مدیریت فعلی سپاهان کارش را خوب پیش برده است.

 

در عین حال، انتشار خبر انتقال اسماعیلی فر در شرایطی است که هنوز از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خبری در خصوص توافق  یا عقد قرارداد با ستاره های مدنظر مربیان در فصل آینده خبری به گوش نمی‌رسد.  استقلال که هنوز تکلیف نیمکتش مشخص نیست و همه چیز به دربی فردا بستگی دارد و در پرسپولیس هم با وجود شایعات جسته و گریخته درباره فعالیت تیم یحیی در بازار نقل و انتقالات به گوش می‌رسد اما حتی بحث‌هایی درباره ناراحتی این مربی از وضع مدیریت و برخی شایعات وجود دارد. حالا شاید بعد از دربی پرسپولیس هم شروع به رونمایی از خریدهای خود بکند، اسم هایی که شاید مخفی نگه داشته شده تا روی عملکرد بازیکنان روی دربی تاثیر نگذارد.

 

فعلا سپاهان شروع کننده و برنده مهم بازار نقل و انتقالات است و در این گام جالب توجه، موفق به استخدام بازیکنی شدند که پرسپولیسی ها و بعد از استقلالی‌ها و حتی تراکتوری‌ها جامه وینگر راست خود در فصل آینده را برای او دوخته بودند.

دیدگاه‌ها