کد خبر : 1704150 | 04 شهریور 1399 ساعت 14:14 | 41.7K بازدید | 0 دیدگاه

مورد خاص سیاوش یزدانی، می‌خواهد بازی کند

سیاوش یزدانی اصرار دارد مقابل پرسپولیس با مصدومیت به میدان برود اما کادرفنی استقلال موافق این موضوع نیست.

مورد خاص سیاوش یزدانی، می‌خواهد بازی کند

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته بود که مشخص شد روزبه چشمی، سیاوش یزدانی و محمد دانشگر 3 مدافع وسط استقلال به دلیل آسیب دیدگی نمی توانند در دربی پایتخت به میدان بروند و طی گزارشی نیز در ورزش سه به این موضوع پرداخته شد.


در چنین شرایطی اما سیاوش یزدانی مدافع آبی ها اصرار دارد با وجود آسیب دیدگی ای که دارد در ترکیب تیمش به میدان برود اما کادرفنی موافق این مساله نیست.


امروز مجید نامجومطلق مربی استقلال نیز در نشست خبری قبل از بازی با پرسپولیس به این مساله اشاره کرد و گفت: «روزبه چشمی، سیاوش یزدانی و محمد دانشگر مصدوم هستند و مصدومیت‌شان برطرف نشده است. باید تشکر ویژه از همه بازیکنان داشته باشم. تحت تأثیر بازیکنانی چون سیاوش یزدانی قرار گرفتیم. او تحت هر شرایطی قصد داشت به تیم کمک کند، اما بحث سلامتی بازیکنان را اولویت اصلی قرار داده‌ایم و متأسفانه با وجود انگیزه زیادی که داشت به این بازی نرسید. البته بازیکنانی داریم که جای آنها را پر کنند.»


کادرفنی استقلال اعتقاد دارد در مسابقه دربی هر اشتباهی می تواند به ضرر تیم تمام شود و اگر سیاوش یزدانی با مصدومیت به زمین برود،ممکن است درصد اشتباهاتش بالا برود.

دیدگاه‌ها