کد خبر : 1719413 | 26 آبان 1399 ساعت 13:38 | 35.5K بازدید | 0 دیدگاه

سیاوش یزدانی در تمرین استقلال (عکس)

مدافع مصدوم استقلالی ها در تمرین صبح امروز این تیم حاضر شد.

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات استقلال برای دیدار حساس روز جمعه در برابر فولاد خوزستان به شکل جدی در حال برگزاری است و شاگردان محمود فکری در مجموعه ورزشی انقلاب صبح امروز نیز تمرینات خود را از سر گرفتند.


سیاوش یزدانی مدافع استقلالی ها نیز در تمرین صبح امروز آبی پوشان با لباس شخصی حضور پیدا کرد. یزدانی دو روز پیش در جریان تمرین این تیم دچار مصدومیت شد.


مصدومیت های پی در پی و سریالی یزدانی از ناحیه همسترینگ پای راست باعث بروز شایعاتی پیرامون این بازیکن شد و به نوعی این مصدومیت های تمام نشدنی مدافع خوب آبی پوشان نیز باعث ناراحتی خود این بازیکن، کادرفنی و هواداران استقلال شده است که برای فصل جدید، حساب ویژه ای بر روی این بازیکن باز کرده بودند.


یزدانی نصف بازی های فصل گذشته استقلال را نیز به دلیل همین مصدومیت از ناحیه همسترینگ پای راست از دست داد ولی در همان بازی های کمی که برای تیمش به میدان رفت، عملکرد خوبی داشت.


روز گذشته دکتر سیاهپوش پزشک تیم استقلال ادعا کرد از متدهای روز دنیا برای بهبود مصدومیت یزدانی استفاده خواهند کرد تا دیگر این آسیب دیدگی به سراغ این مدافع بلند قامت نیاید.


کادرپزشکی استقلال هنوز به صورت رسمی درخصوص شدت و میزان مصدومیت یزدانی و تعداد روزهای دور بودن او از ترکیب استقلال، اعلام نظر نکرده است.

 

1544245

دیدگاه‌ها