کد خبر : 1704170 | 04 شهریور 1399 ساعت 15:58 | 65.6K بازدید | 8 دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو

کومان در یک دقیقه نسخه سوارز را پیچید!

رونالد کومان سرمربی جدید بارسا در گفت و گویی یک دقیقه ای به دوران حضور لوئیس سوارز در بارسا پایان داد.

کومان در یک دقیقه نسخه سوارز را پیچید!

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته بود که رسانه های اسپانیایی خبر از پایان کار لوئیس سوارز در بارسلونا دادند. خبر از این قرار بود که رونالد کومان به ستاره اروگوئه ای گفته است که برای فصل بعد روی او حساب نمی کند و اینکه باید به دنبال تیمی جدید برای خود باشد.

به این ترتیب دوران شش ساله حضور سوارز در بارسا با ثبت 198 گل به اتمام رسیده و از فصل بعد باید او را با پیراهن تیمی غیر از بارسا ببینیم. سوارز سردسته کسانی است که قرار شده در پروژه پاکسازی بارسا از این تیم حذف شوند.

 

 

1522318

 

 

امروز موندودپورتیوو ادعا کرد که رونالد کومان در تماسی تنها یک دقیقه ای و بدون اینکه هیچ دلیل ورزشی روشنی برای سوارز بیاورد، به وی اطلاع داده است که باید به دنبال تیمی دیگر برای خودش باشد. در این تماس کوتاه، سوارز حرف خاصی برای گفتن نداشت و تنها به پذیرش درخواست مرد هلندی اکتفا کرد.

 

برنامه تلویزیونی ال چیرینگیتو اعلام کرد این گفتگوی تلفنی تنها یک دقیقه و 52 ثانیه طول کشیده و تنها جملاتی که بین کومان و سوارز مطرح شده درباره عدم نیاز به او در فصل آینده بوده و سوارز هم بعد از شنیدن حرفهای کومان صحبتهای او را پذیرفته و تماس در نهایت قطع شده است.

 

 

سوارز اما به شدت از رفتار باشگاه عصبانی است و اعتقاد دارد که این شکل خداحافظی زیبنده او که سومین گلزن تاریخ باشگاه محسوب می شود، نیست.

 

سوارز فصل گذشته 30 درصد گل های بارسا را به ثمر رساند و باید دید کومان که لقب بی رحم را یدک می کشد، چگونه می تواند این خلا را پر کند.

بارسلونا قصد دارد با سوارز به توافق مشترک رسیده و مسیر برای جدایی او را بدون هیچ دردسری هموار کند. باشگاه کاتالان دوست دارد این جدایی کاملا مسالمت آمیز و بدون هیچ مشکلی رقم بخورد.

 

 

1521653

 

دیدگاه‌ها