کد خبر : 1704189 | 04 شهریور 1399 ساعت 17:40 | 14.7K بازدید | 0 دیدگاه

اوتمار هیتسفلد:

بایرن فصل بعد غیبت تیاگو را حس خواهد کرد

سرمربی سابق بایرن مونیخ جدایی احتمالی تیاگو را به ضرر این باشگاه می داند.

بایرن فصل بعد غیبت تیاگو را حس خواهد کرد

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول دیگر چیزی تا جذب تیاگو آلکانتارا ستاره اسپانیایی بایرن فاصله ندارد. توافق شخصی با او قطعی شده و تنها توافق نهایی با باشگاه آلمانی باقیمانده است. در مورد جذب تیاگو ابتدا تردیدهایی وجود داشت و هواداران لیورپول نیز دچار دودستگی شده بودند ولی نمایش های عالی این بازیکن در لیگ قهرمانان، هرگونه تردیدی را از بین برد و حالا لیورپولی ها مشتاق رسمی شدن این انتقال هستند.

 

 

1513749

 

 

اوتمار هیتسفلد سرمربی سابق بایرن مونیخ معتقد است که جای خالی تیاگو آلکانتارا در ترکیب باواریایی ها حس خواهد شد. تیاگو یکی از ستاره های کلیدی بایرن در فتح سه گانه بود.

سرمربی سوئیسی سابق مونیخی ها در پاسخ به این سوال که تیم فلیک در غیاب تیاگو تا چه حد ضعیف خواهد شد به گل گفت:« البته که این یک فقدان بزرگ برای بایرن خواهد بود. تیاگو در ابتدای فصل نتوانسته بود از تمام توانایی‌هایش در ترکیب تیم استفاده کند اما به مرور پیشرفت کرد و به سرعت بهتر و بهتر شد. این اتفاقی است که البته برای تمامی بازیکنان بایرن رخ داد ولی تیاگو به طور مشخص متحول شد و نقشی کلیدی در فصل باشکوه بایرن ایفا کرد. قطعا غیبت او در فصل آینده حس خواهد شد.»

 

دیدگاه‌ها