کد خبر : 1704217 | 04 شهریور 1399 ساعت 19:57 | 27.7K بازدید | 0 دیدگاه

امروز یک روز تاریخی برایم بود؛ 

اسماعیلی فر: امیدوارم با سپاهان به قهرمانی ششم برسیم

دانیال اسماعیلی فر ابراز امیدواری کرد تیم فوتبال سپاهان در لیگ بیستم به ششمین قهرمانی خود دست یابد.

اسماعیلی فر: امیدوارم با سپاهان به قهرمانی ششم برسیم 

به گزارش "ورزش سه"، یک روز قبل از دربی 93 شهرآورد پایتخت، مهم ترین اخبار فوتبال ایران معطوف به باشگاه سپاهان بود و آنها محمدرضا ساکت را به اصفهان باگرداندند تا این چهره که در دوران 10 ساله مدیریتش سه بار قهرمانی لیگ و سه بار قهرمانی جام حذفی به همراه نائب قهرمانی آسیا را برای طلایی پوشان به همراه آورده بود، پس از تجربیاتی که در تیم ملی به دست آورده، دوباره مدیرعامل سپاهان شود.


خبر مهم دیگر پیش از انتخاب محمدرضا ساکت هم به نام سپاهان خورده بود  و آنها دانیال اسماعیلی بازیکن 27 ساله ذوب آهن را به خدمت گرفتند.


اسماعیلی فر پس از عقد قرارداد با سپاهان اینطور حرف هایش را در مورد این موضوع آغاز کرد و گفت:« خیلی خوشحالم که امروز یک روز تاریخی برایم بود و به خانواده بزرگ سپاهان ملحق شدم. امیدوارم هر چه زودتر ویروس کرونا از تمام دنیا برود، تا از نزدیک هواداران خوب سپاهان را بببنیم.» 


او سپس با اشاره به بازی های آسیایی پیش روی طلایی پوشان اضافه کرد:« حضورم در سپاهان را به فال نیک می گیرم. اینکه اولین بازی های من حضور در مسابقات آسیایی است. امیدوارم با موفقیت در بازی های آسیایی، در ادامه مسیر در بازی های لیگ و جام حذفی آینده هم مهره مثمرثمری باشم و قهرمانی ششم را به هوادران سپاهان تقدیم کنیم.»

دیدگاه‌ها