کد خبر : 1704229 | 04 شهریور 1399 ساعت 20:41 | 124.8K بازدید | 0 دیدگاه

بالاتر از مسی و رونالدو؛

یک نام عجیب؛ ثروتمندترین بازیکن تاریخ فوتبال کیست؟

متئو فلامینی، بازیکن سال های نه چندان دور آرسنال بالاتر از لیونل مسی و با اختلاف فاحش نسبت به آنها ثروتمند ترین بازیکن تاریخ فوتبال محسوب می شود.

یک نام عجیب؛ ثروتمندترین بازیکن تاریخ فوتبال کیست؟

به گزارش "ورزش سه"، با وجود تمام اخبار تلخی که این روزها به خاطر شیوع ویروس کرونا به گوش می‌رسد، شاید بهتر باشد که ما به برخی دیگر از این خبرها که شاید جالب تر باشد نیز نگاهی بیندازیم.

 

یکی از این خبرهای جالب توجه به ستاره سابق باشگاه آرسنال یعنی متئو فلامینی اختصاص دارد. او این روزها فعالیت اقتصادی خود را به دور از فوتبال پشت سر می‌گذارد و اتفاقاً در موفق ترین حالت ممکن نیز به سر می برد.

 

 

1280840

 

 

گزارش های فراوان حاکی از آن است که فلامینی، ستاره سابق آث میلان و آرسنال به دلیل منافع تجاری خود در خارج از فوتبال به یک میلیاردر بزرگ تبدیل شده است.

 

اما شاید برای تان جالب باشد که بدانید چگونه یک بازیکن تقریباً معمولی فوتبال حالا بعد از آویختن کفش های خود تا این حد در حوزه تجارت به موفقیت رسیده است. باید بگویم که فلامینی حالا در یک شرکت بیوشیمی فعالیت می‌کند؛ شرکتی که به یکی از برندها در حوزه کاری خود تبدیل شده است.

 

 

1522429

 

 

کمپانی فلامینی در حوزه مسائل نفتی، سعی در کاهش مشکلات آب و هوایی و آتش‌سوزی های متداول فعالیت می کند. نکته جالب دیگر درباره این هافبک سابق آرسنال این که او چیزی بالغ بر 14 میلیارد دلار ثروت دارد و از این حیث با ابر ستاره های حال حاضر دنیای فوتبال یعنی لیونل مسی و کریستیانو رونالدو فاصله فاحشی دارد چرا که مجموع ثروت ستاره های حال حاضر بارسلونا و یوونتوس شاید به یک میلیارد دلار هم نرسد.

دیدگاه‌ها