کد خبر : 1704232 | 04 شهریور 1399 ساعت 20:55 | 22.8K بازدید | 0 دیدگاه

نقش جالب یوپ هاینکس در سه گانه بایرن

یوپ هاینکس، سرمربی سابق و بزرگ آلمانی نقش مهمی در انتصاب هانسی فلیک به عنوان سرمربی داشته است.

نقش جالب یوپ هاینکس در سه گانه بایرن


به گزارش "ورزش سه"، در اوایل فصل و بعد از شروع ضعیف بایرن مونیخ به نظر می رسید دوران صدارت این تیم بر جام های داخلی آلمان نیز به پایان رسیده، اما به یکباره و با حضور هانسی فلیک همه چیز متحول شد و آنها در پایان فصل به کسب سه گانه ای تاریخی یکی از بهترین سال های تاربخ باشگاه را رقم زدند که البته این دومین سه گانه بایرن بعد از تیم رویایی یوپ هاینکس در سال 2013 بود.

 

1489195

 

اما نشریه بیلد فاش کرد یوپ هاینکس بعد از اخراج نیکو کوواچ به مدیران بایرن پیشنهاد داده هانسی فلیک را به عنوان سرمربی جدید انتخاب کنند و در واقع او در این موفقیت نقش داشته است. جالب اینجاست اولین بازی این سرمربی دیدار دشوار و حساس مقابل دورتموند مدعی بوده که همان مقطع یوپ هاینکس با هانسی فلیک که اتفاقا پراسترس و عصبی هم بوده تماس می گیرد و به او اعلام می کند که خیالش راحت باشد، زیرا بایرن در این دیدار با 3 یا 4 گل به برتری دست می یابد.

 

این تماس باعث آرامش هانسی فلیک می شود و جالب اینجاست پیش بینی هاینکس به طور کامل محقق می شود. بایرن مونیخ در بازی مبابل دورتموند با نتیجه 0-4 به برتری دست یافت و این سرآغاز فصل تاریخی هانسی فلیک و در نهایت این سه گانه ارزشمند بود. هاینکس در همان مقطع نیز در مصاحبه ای به تمجید از فلیک پرداخته و او را بهترین گزینه برای هدایت بایرن تلقی کرد.

دیدگاه‌ها