کد خبر : 1704255 | 04 شهریور 1399 ساعت 23:11 | 27.1K بازدید | 0 دیدگاه

تراکتوری‌ها می‌دانند چه کسانی حواشی درست کردند؛

الهامی: اسدی با شرف و با غیرت است

سرمربی تراکتور معتقد است نفت مسجدسلیمان تیم سختکوشی بوده که توانستند آنها را شکست دهند و به فینال حذفی برسند.

 الهامی: اسدی با شرف و با غیرت است

به گزارش "ورزش سه"، ساکت الهامی پس از برتری تراکتور مقابل نفت مسجدسلیمان و صعود تیمش به فینال جام حذفی در نشست خبری اظهار کرد: تیمی که به نیمه نهایی جام حذفی رسیده و سه تیم لیگ برتری را کنار زده، تیم کوچکی نیست. نفت مسجدسلیمان تیم خیلی خوبی بود و کار سختی داشتیم.

 

او ادامه داد: این پیروزی را از طرف خودم و بچه‌های تیم به آقای زنوزی که فردا تولدشان است، تقدیم می‌کنم. بازیکنان می‌خواستند کادوی تولدی به آقای زنوزی بابت زحماتی که در دو سال گذشته کشیده و سختی‌ها و ناملایماتی که متحمل شده، بدهند. حق آقای زنوزی این شرایط نبوده و امروز بازیکنان سنگ تمام گذاشتند و من به ایشان تبریک می‌گویم.

 

سرمربی تراکتور اضافه کرد: بچه‌ها امروز معرفت و شرافت را به شکل واقعی معنی کردند و با اینکه ۱۰ نفره شدیم و دستمان در تعویض‌ها خالی بود، تا لحظه آخر جنگیدند.

 

الهامی ضمن تبریک به هواداران تراکتور ابراز کرد: پس از چند سال تراکتور سهمیه آسیایی گرفت و به فینال جام حذفی صعود کرد که این موفقیت را به تماشاگران تیم هم تبریک می‌گویم.

 

او تصریح کرد: تبریک ویژه‌ای به آقای تارتار می‌گویم که تیم خیلی خوبی ساخته و به نظرم نفت مسجدسلیمان شایسته حضور در این مرحله بود و ثابت کرد که تیم واقعا منسجمی است و ساختار مناسبی در شکل تیمی دارد.

 

سرمربی تراکتور یادآور شد: می‌دانستیم که هر چقدر از زمان بازی بگذرد، شرایط سخت‌تر خواهد شد که به همین دلیل بازی را هجومی آغاز کردیم و تمام برنامه ما این بود که خیلی زود به گل برسیم چراکه نفت مسجدسلیمان از نظر ساختار دفاعی منسجم است. حملات زیادی کردیم و موقعیت‌های خوبی هم داشتیم ولی متاسفانه به گل نرسیدیم، اما با شروع نیمه دوم به خواسته خود دست یافتیم.

 

الهامی تصریح کرد: روال بازی متعادل بود ولی اخراج رضا اسدی کارمان را سخت کرد و با توجه به اینکه مسابقه جام حذفی بود و به عقب نشسته بودیم، نفت روی دروازه ما فشار آورد که در یکی، دو مورد موقعیت هم داشت. البته ما هم فرصت‌هایی داشتیم، اما فکر می‌کنم ما شایسته حضور در فینال بودیم.

 

او درباره انتظار از بازی هجومی از تراکتور و حملاتی که تبدیل به گل نشد، گفت: باید از آقای بیژن حیدری و گروه داوری بخاطر قضاوت خوبی که داشتند، تشکر کنم. من هم سر یک صحنه بخاطر فشار بازی از کوره در رفتم وگرنه گروه داوری فوق‌العاده کار کردند و از کمیته داوران و تیم آقای حیدری تشکر می‌کنم. 

 

سرمربی تراکتور ادامه داد: بخاطر اینکه جام حذفی است، تیمی که گل خورده چیزی برای از دست دادن ندارد و دیروز هم گفتم جام حذفی یا هیچ‌چیز و یا همه چیز است و حالا ما به همه چیز در جام حذفی رسیدیم.

 

الهامی اضافه کرد: گلایه‌هایی هم دارم چراکه در خیلی از مواقع تنها بودیم و فقط آقای زنوزی را کنارمان داشتیم؛ الان جای این نیست که کام تماشاگران را تلخ کنم و باید به آنها تبریک بگویم، اما در موقعیت مناسب حرف‌هایم باید گفته شود چراکه تراکتور جایگاه بالاتری از این دارد.

 

او عنوان کرد: از روزی که به تراکتور آمدم و مسؤولیت گرفتم، آرزوی من این بود فصل را به خوبی و با آسیایی شدن به پایان ببریم که خوشبختانه این اتفاق افتاد. به آقای زنوزی گفته بودم که این تیم می‌تواند به آسیا برود و الان هم خوشحال هستم که سهمیه آسیایی را کسب کردیم و به فینال حذفی رسیدیم.

 

سرمربی تراکتور یادآور شد: ان‌شاءالله شرایط طوری باشد که تراکتور به جایگاه واقعی خود برسد و اسیر حواشی‌ای که یک عده خاص برای این تیم ایجاد می‌کنند و همه هم آنها را می‌شناسند، نشود. الان جای گلایه نیست ولی امیدوار هستم روزی برسد که هواداران تراکتور در آسیا قد علم کنند.

 

الهامی درباره اخراج بحث‌برانگیز رضا اسدی با توجه به شایعه انتقال‌اش به تیم‌های خارجی گفت: اصلا اینطور نیست چراکه رضا اسدی یکی از با شرف‌ترین فوتبالیست‌های ایران است. او یکی از بهترین بازیکنانی است که در تاریخ زندگی‌ام با او کار کردم و اصلا دوست ندارم وارد این مسائل شوم. رضا جانش را برای تراکتور گذاشت و به نظرم در هند دوم روی او خطا کردند و نمی‌خواهم به این حواشی بپردازم. رضا یک بازیکن با غیرت است.


او یادآور شد: دوست دارم از کسی که در هفته‌های اخیر برای ما گل نزده ولی تلاش زیادی کرده، صحبت کنم. درود به شرف و غیرت ساسان انصاری که تمام وجودش را در زمین می‌گذارد. ضمنا از محمدرضا اخباری که پس از مدت‌ها و اینکه ۶ جلسه فیزیوتراپی در دو روز اخیر انجام داد، اما درون دروازه تیم قرار گرفت و عملکرد خوبی داشت، تشکر می‌کنم. اخباری امروز نشان داد که معرفت و مردانگی در فوتبال هست و جا دارد از او تشکر کنم. امیدوار هستم روزی بتوانم برای بازیکنان تیمم تجبران کنم و دست تک تک آنها را می‌بوسم.

دیدگاه‌ها