کد خبر : 1704258 | 04 شهریور 1399 ساعت 23:19 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

مهری ستاره بازی دشوار تراکتور - نفت (عکس)

تک گل مهری در این فصل، برای فینالیست کردن تیمش کافی بود و حالا شاگردان ساکت الهامی برای کسب دومین قهرمانیشان در جام حذفی، منتظر برنده شهرآورد فردای استقلال و پرسپولیس خواهند بود.

مهری ستاره بازی دشوار تراکتور - نفت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی جام حذفی با برتری تراکتورسازی به پایان رسید تا شاگردان ساکت الهامی به عنوان اولین تیم، راهی دیدار فینال شوند.


در این دیدار که در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار شد، تیم های تراکتورسازی و نفت مسجدسلیمان به مصاف هم رفتند. در این مسابقه و در دقیقه ۴۷ روی توپ گیری خوب بازیکنان تراکتور، اشکان دژاگه در پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک پاس پشت پای زیبا، سعید مهری را صاحب توپ کرد و این بازیکن با یک ضربه زیبا توپ را وارد دروازه نفت مسجدسلیمان کرد.

 

 

 


این نخستین گل مهری در این فصل از رقابتها بود. مهری بازیکن ۲۴ ساله و اهل میانه تراکتور که در ابتدای این فصل از ماشین سازی به تراکتور پیوست، در ۲۲ مسابقه این فصل برای تبریزی ها به میدان رفت و این نخستین گل او بود.مهری در این دیدار، علاوه بر گل زیبایی که به ثمر رساند، ۴ شوت دیگر نیز به سمت دروازه حبیب فرعباسی زد، ۹۰ درصد از پاس هایش به سلامت به مقصد رسید و ۷ عملکرد دفاعی موفق نیز داشت.

 

 

 


سعید مهری با کسب نمره ۸.۲ از سایت یازده، به عنوان بهترین بازیکن زمین شناخته شد.

 

سعید مهری را مشاهده می کنید که بعد از گلی که به ثمر رساند، عدد ۸ را نشان می دهد. مهری در تراکتور شماره ۸ را بر تن کرده است.

 

1522480

دیدگاه‌ها