کد خبر : 1704264 | 04 شهریور 1399 ساعت 23:35 | 51.5K بازدید | 0 دیدگاه

خداحافظ نفت؛ خداحافظ تیم های بی پول! (عکس)

کسب عنوان هشتمی در لیگ برتر و صعود به مرحله نیمه نهایی جام حذفی برای نفت مسجد سلیمان به طور حتم یک موفقیت بزرگ بود. تیمی که فصل قبل به زحمت در لیگ برتر ماندنی شد.

به گزارش "ورزش سه"، شکست در برابر تراکتور در مرحله نیمه نهایی جام حذفی چیزی از ارزش های فنی مهدی تارتار و شاگردانش کم نکرد. گروهی که در آخرین هفته لیگ برتر بر خلاف بداندیشی ها مردانه بازی کردند و حتی پارس جنوبی را بردند تا موجب سقوط تیم هم خانواده شوند. نتایجی که مهدی تارتار در نفت مسجد سلیمان گرفته از این حیث ارزشمند است که در این تیم ها هیچ گاه نظام پرداختی مناسبی شکل نمی گیرد و هر روز سر تمرین بازیکن صحبت پول می کند و اینکه چک پاس می شود یا نه... البته خیلی از تیم هایی که مهدی تارتار در آنها مربیگری کرده چنین شرایطی داشته اند. از داماش گیلان گرفته تا راه آهن و صبای قم و نفت مسجد سیلمان و حتی پارس جنوبی در فصل حضور در لیگ برتر. با این وجود تلاش مهدی تارتار در این تیم ها نتیجه بخش بوده؛ نمونه اش نفت مسجد سلیمان که در میانه جدول جای گرفت. 

 

 

 

 

مهدی تارتار به خود قول داده مربیگری تیم هایی که به خاطر مشکلات مالی هیچ گاه نمی توانند روی هدف متمرکز شوند و به دنبال ماجراجویی باشند رها کند. البته این فقط یک طرف ماجرا است و در طرف دیگر ماجرا باید تیم های سازمان یافته در پی جذب او باشند که به نظر می رسد این فصل در پی موفقیت هایی که داشته این اتفاق رخ دهد. 

 

مهدی تارتار در پایان بازی با تراکتور با تیم نفت مسجد سلیمان خداحافظی کرد؛ او امیدوار است نفت مسجد سلیمان آخرین تیم بی پول عرصه مربیگری اش باشد تا از این پس به جای چاره اندیشی برای مذاکره با فلان نماینده و فلان مسئول برای رفع مشکلات مالی تیمش به دنبال ایده های فنی نو برای ماجراجویی در لیگ برتر و جام حذفی باشد. مهدی تارتار که در لیگ برتر تبدیل به یک مربی باتجربه شده چشم انتظار نگاه فنی باشگاه ها به توانمندی مربیان است تا در ادامه مسیر دغدغه های تاکتیکی و  تصاحب جام داشته باشد نه دغدغه های مالی. آیا این اتفاق خوب برای او رخ می دهد؟ باید چند صباحی منتظر بود.

دیدگاه‌ها