کد خبر : 1704268 | 05 شهریور 1399 ساعت 00:17 | 21.1K بازدید | 2 دیدگاه

گل تراکتور تمرکز تیم را بهم ریخت؛

تارتار: آخرین بازی من در نفت بود

سرمربی نفت مسجدسلیمان از هواداران این تیم خداحافظی کرد.

تارتار: آخرین بازی من در نفت بود

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار پس از شکست نفت مسجدسلیمان مقابل تراکتور در مرحله نیمه نهایی جام حذفی اظهار کرد: بازی را خیلی بد شروع کردیم و در ۳۰ دقیقه ابتدایی مسابقه با توجه به اینکه بچه‌ها تمرینات لازم را در سه، چهار روز انجام نداده بودند، از نظر تاکتیکی عملکرد خوبی نداشتیم تا اینکه در دقیقه ۳۰ بازی دچار وقفه شد و بپس از صحبت با بچه‌ها شرایط متعادل بود.

 

او ادامه داد: در شروع نیمه دوم هم عملکرد بدی نداشتیم، اما یکی، دو بازیکن ما دچار اشتباه شدند و نفرات با تجربه تراکتور هم از این موقعیت‌ها بهره بردند و توانستند گل برتری را بزنند.

 

سرمربی نفت مسجدسلیمان اضافه کرد: به تیم بزرگ تراکتور خیلی فشار آوردیم و می‌توانستیم به گل هم برسیم. از زمانی که گل خوردیم و بخاطر اینکه جام حذفی بود، حملاتی داشتیم و مسابقه زیبایی شاهد بودیم. بی‌محابا حمله کردیم و آنها نیز در ضد حملات موقعیت داشتند و می‌توانستند به گل برسند.

 

تارتار با بیان اینکه بیننده‌ها از این مسابقه لذت بردند، ابراز کرد: جا دارد به تیم تراکتور بخاطر این برد تبریک بگویم و برای آنها در ادامه راه آرزوی موفقیت دارم.

 

 

 

 

او در خصوص از دست رفتن تمرکز تیم نفت پس از دریافت گل گفت: وقتی در جام حذفی گل می‌خورید، شرایط سخت می‌شود چون ممکن است به همه چیز یا هیچ چیزی نرسید. وقتی گل خوردیم، به دلیل اشتباه در خط دفاعی تمرکزمان را از دست دادیم ولی پس از آن به بازی مسلط شدیم و فشار زیادی را به تیم تراکتور وارد کردیم، اما در زدن ضربات آخر کم‌دقت بودیم و نتوانستیم گل تساوی را بزنیم.

 

سرمربی نفت مسجدسلیمان یادآور شد: باید از تماشاگران خوب نفت تشکر کنم. این آخرین بازی من در این تیم بود. از بازیکنان با شرفم که با غیرت کار کردند و با وجود اینکه از هفته بیست و یکم ماندن ما در لیگ برتر قطعی شد، تا پایان فصل پُرتلاش و جوانمردانه ظاهر شدند، تشکر می‌کنم.

 

تارتار عنوان کرد: از مدیران مجموعه نفت و باشگاه که همراه ما بودند، تشکر می‌کنم و امیدوار هستم مسؤولان رده بالای استانی فکری به حال مردم محروم مسجدسلیمان کنند چون این شهر بجز تیم نفت چیزی ندارد و به آن عشق دارند. امیدوار هستم من را حلال کنند و برای این تیم آرزوی موفقیت دارم.

 

او درباره قضاوت بیژن حیدری گفت: از تیم داوری و به ویژه دکتر حیدری تشکر می‌کنم. خیلی قضاوت خوبی انجام دادند و حق را به حق‌دار دادند. امیدوار هستم همه داوری‌ها به این شکل کامل و خوب بود.

دیدگاه‌ها