کد خبر : 1704333 | 05 شهریور 1399 ساعت 12:14 | 13.1K بازدید | 1 دیدگاه

انصاری، تلاش بی‌وقفه برای تراکتور

تمجید ساکت از ساسان قبل از فینال

ساسان انصاری مهاجم تلاشگر تیم تراکتور روز گذشته از گلزنی بازماند.

به گزارش ورزش سه، انصاری که پس از جدایی فورچونه و عکاشه و در موقعیت ناکامی محمدرضا آزادی، عملا به تنها مهاجم نوک تیم تراکتور تبدیل شده، یکی از بازیکنان کلیدی ساکن الهامی که این مربی در پست های مختلف از او استفاده می‌کند و روز گذشته نیز در پست مهاجم وی را به کار گرفت.

 

ساسان البته از شوت به دروازه بازماند اما در پرسینگ و همچنین انتقال توپ به بازیکنان کناری موفق عمل کرد و در زمین مسجدسلیمان، ۸۴ درصد پاس صحیح را به ثبت رساند.

نمایش او در حالی به پایان رسید که از گلزنی بازماند و همین موضوع دوباره انتقاداتی را به خصوص از سوی هواداران تراکتور به این بازیکن جلب کرد اما الهامی با تمجید از این بازیکن او را ستاره ای تلاشگر خواند که حضورش به نفع تیم است.

 

1522589

 

الهامی در این باره گفت: دوست دارم از کسی که در هفته‌های اخیر برای ما گل نزده ولی تلاش زیادی کرده، صحبت کنم. درود به شرف و غیرت ساسان انصاری که تمام وجودش را در زمین می‌گذارد. ضمنا از محمدرضا اخباری که پس از مدت‌ها و اینکه ۶ جلسه فیزیوتراپی در دو روز اخیر انجام داد، اما درون دروازه تیم قرار گرفت و عملکرد خوبی داشت، تشکر می‌کنم. اخباری امروز نشان داد که معرفت و مردانگی در فوتبال هست و جا دارد از او تشکر کنم. امیدوار هستم روزی بتوانم برای بازیکنان تیمم جبران کنم و دست تک تک آنها را می‌بوسم.

 

نکته جالب درباره سرمربی تراکتور رویه ای است که در تمجید از بازیکنانش دارد و توانسته با همین کار بازیکنان خود را حفظ کند. ستاره های تراکتور از کار کردن با این مربی لذت می‌برند و برخلاف فصول گذشته که تی تی ها در هفته های اخیر با یک لغزش دچار فروپاشی می‌شدند، حالا متحد و منسجم کارشان را ادامه می‌دهند.

 

1522590

دیدگاه‌ها