کد خبر : 1704348 | 05 شهریور 1399 ساعت 12:53 | 23.2K بازدید | 4 دیدگاه

مسعودشجاعی بی قرار روی نیمکت(عکس)

تراکتور شب گذشته برابر نفت مسحدسلیمان پیروزشد تا منتظر نتیجه امشب دیدار استقلال و پرسپولیس برای مشخص شدن دیگر فینالیست جام حذفی باشد

به گزارش "ورزش سه " ساکت الهامی مربی تراکتور  شب گذشته در مرحله نیمه نهایی جام حذفی  بعد از مدت ها از سه ملی پوش و سه کاپیتان اول تیم ملی از ابتدای بازی در ترکیب تیمش استفاده کرد و با پیروزی برابر نفت مسجدسلیمان با گل دیدنی سعید مهری از پاس بی نقص و پشت پا دژاگه  به فینال رقابت ها رسید تا حریف یکی از دو تیم پرسپولیس و استقلال باشد.


تعویض دقیقه 80مسعود شجاعی با میثم تمیوری و انتقال او به نیمکت با هیجان و راهنمایی های مداوم او به بازیکنان تیمش برای حفظ نتیجه با توجه به ده نفره شدن تراکتورهمراه  بود . هیجان شجاعی برای رسیدن به فینال به قدری بالا بود که در بعضی مواقع جلوتر از ساکت الهامی در حال ارائه آخرین توصیه ها برای حفظ نتیجه در تصاویر تلویزیونی دیده می شد.


تراکتور در نهایت این دیدار را با پیروزی به اتمام رساند تا شجاعی  و یارانش امیدوار به بالا بردن جام قهرمانی حذفی در فینال باشند ، هر چند آن ها کار سختی در برابر یکی از دو تیم استقلال و پرسپولیس در فینال این رقابت ها در روز پنج شنبه سیزدهم شهریور خواهند داشت.

 

1522622

 

1522623

دیدگاه‌ها