کد خبر : 1704359 | 05 شهریور 1399 ساعت 13:29 | 49.9K بازدید | 2 دیدگاه

انتقام از کوارشما؛

طارمی بلیت دشمن کی‌روش را باطل کرد!

حضور مهدی طارمی و دو بازیکن دیگر در تیم پورتو، مانع از خرید ریکاردو کوارشما خواهد شد.

طارمی بلیت دشمن کی‌روش را باطل کرد!

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که باشگاه پورتو و مهدی طارمی به نهایی کردن این انتقال بزرگ بسیار نزدیک شده اند، هواداران این تیم پرتغالی درخواست خرید ریکاردو کوارشما را داده اند؛ بازیکنی که از ستاره های محبوب پرتغالی محسوب می‌شود و امیدوار است تا آرزویش که خداحافظی از فوتبال با پیراهن پورتو بود را این فصل عملی کند.

 

کوارشما که به موستانگ پرتغالی مشهور است، در دو دوره مختلف پیراهن تیم پورتو را برتن کرد. یک بار در سال 2004 و پس از ترک بارسلونا و یک بار هم 10 سال بعد که البته تنها یک فصل در این تیم ماند. او در مجموع نزدیک به 200 بار پیراهن پورتو را برتن داشت و در مقاطع مختلف نیز علاقه اش به آبی های پرتغال را صراحتا نشان داد.

 

اما روزنامه ابولا خبر داده که این انتقال انجام نخواهد شد و دستکم تا زمانی که «سرجیو کونسیسیو» سرمربی این تیم باشد، کوارشما به فهرست خرید آن ها راه نخواهد یافت. کونسیسیو پیشتر اعلام کرده بود که پس از جذب کلودیو راموس و کارراسا، قصد دارد مهدی طارمی، تونی مارتینز و زیدو را استخدام کند تا با تیمی قدرتمند به استقبال مسابقات اروپایی برود و با وجود عناصر هجومی نظیر طارمی نیازی هم به کوارشمای 36 ساله نخواهد داشت.

 

بنابراین با حضور این مربی 45 ساله پرتغالی، احتمالا کوارشما به تیم دیگری از پرتغال خواهد رفت تا رقیب طارمی در پورتو شود. این دو در جام جهانی 2018 تقابلی حساس بایکدیگر داشتند و در نهایت نیز گل کوارشما از برد شاگردان کی‌روش و صعود آن ها به مرحله حذفی جلوگیری کرد؛ برد و صعودی که می‌توانست موقعیت کی‌روش را به شدت تحت تاثیر قرار دهد و یک اتفاق تاریخی برای فوتبال ایران هم باشد. اما حالا دو سال بعد از آن حذف تلخ، مهدی طارمی که اتفاقا در آن مسابقه حضور داشت، کوارشما را در رسیدن به آرزوی دیرینه اش ناکام گذاشته است.

دیدگاه‌ها