کد خبر : 1704371 | 05 شهریور 1399 ساعت 14:52 | 37.4K بازدید | 2 دیدگاه

فرار رئیس از پاسخگویی در مورد لیونل مسی! (عکس)

جوزپ بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا علاقه ای به پاسخگویی در مورد حواشی اخیر نداشته است.

به گزارش "ورزش سه"، دیشب اخبار فراوانی در مورد تمایل لیونل مسی، کاپیتان و بزرگ ترین بازیکن تاریخ باشگاه بارسلونا به جدایی از این تیم شنیده شده و تردیدی وجود ندارد که اختلافات شدید با مدیران باشگاه و در راس آن جوزپ بارتومئو، اصلی ترین علت این تصمیم غیرمنتظره از سوی لیونل مسی بوده است.

 

اما با توجه به برنامه ریزی از پیش تعیین شده، امروز مراسم معارفه ترینکائو، بازیکن جوان و جدید بارسلونا برگزار شده و خیل فراوانی از خبرنگاران برای پوشش این رویداد و البته سوال در مورد آخرین وضعیت لیونل مسی راهی باشگاه شده بودند.

 

بر اساس عرف، جوزپ بارتومئو نیز در این مراسم حضور یافت و در کنار ترینکائو عکس گرفت. اما اگرچه همیشه در ادامه بازیکنان جدید در نشست خبری در کنار رئیس باشگاه شرکت می کنند، اما این بار بارتومئو ترجیح داد برای عدم مواجهه با سوالات در مورد لیونل مسی، بعد از عکس گرفتن و امضای قرارداد ترینکائو مراسم معارفه را ترک کند. این در حالی است که خبرنگاران مهیای سوال در مورد آخرین وضعیت مسی و احتمال جدایی او شده بودند، اما به نظر می رسد جوزپ بارتومئو علاقه ای به پاسخگویی ندارد. البته رامون پلانس مدیر ورزشی جدید بارسا و جانشین اریک آبیدال در نشست خبری شرکت خواهد کرد و او می تواند به جای جوزپ بارتومئو پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشد.

 

 

1522648

 

1522649

 

1522647

 

دیدگاه‌ها