کد خبر : 1704389 | 05 شهریور 1399 ساعت 16:12 | 51.3K بازدید | 0 دیدگاه

ترینکائو:

کاش مسی بماند و بتوانم کنارش بازی کنم

فرانسیکو ترینکائو خرید پرتغالی جدید بارسلونا ابراز امیدواری کرد که لیونل مسی از جدایی منصرف شود.

کاش مسی بماند و بتوانم کنارش بازی کنم

به گزارش "ورزش سه"، فرانسیسکو ترینکائو زمستان گذشته بود که در آخرین روزهای نقل و انتقالات ژانویه از براگا با 31 میلیون یورو و تا 2025 به بارسا پیوست و پس از اتمام فصل به جمع آبی اناری ها اضافه شد. جذب او در سکوت خبری صورت گرفت و خیلی ها را نیز شگفت زده کرد.

 

امروز مراسم معارفه این بازیکن پرتغالی در باشگاه بارسلونا صورت گرفت و او پس از امضای فرمالیته قراردادش پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

 

 

1522647

 

 

ترینکائو گفت:« این اولین روز من در بارسلوناست و همه چیز نیز خوب پیش رفته است. بارسا بزای من بزرگترین باشگاه دنیاست و افتخار می کنم قرار است برای این باشگاه بازی کنم. بی تاب شروع کارم در بارسلونا و در کنار بازیکنان بزرگش هستم. هدفم گلزنی و دادن پاس گل به هم تیمی هایم است و هر کاری که کمک کند بر تعداد افتخارات تیم اضافه شود.»

 

 

1520841

 

 

ترینکائو در مورد احتمال جدایی مسی از بارسا گفت:« واضح است که دوست دارم مسی بماند و  بتوانم کنارش بازی کنم. البته در این مورد من نمی توانم پاسخگو باشم و باید ببینیم در نهایت چه خواهد شد. دو هفته پیش به بارسلونا آمدم و اینجا هستم تا کارم را انجام دهم. در مورد لیونل مسی او خودش تصمیم گیرنده است و واقعا نمی توانم پیش بینی کنم او می ماند یا می رود.»

 

 

1522666

 

 

ترینکائو در مورد مقایسه اش با فیگو گفت:« می دانم خیلی ها مرا با لوئیس فیگو مقایسه می کنند. هنوز با سرمربی صحبت نکرده ام و نمی دانم پست بازی من چه خواهد بود. اینجا هستم تا تاریخ خودم را بنویسم. هر دو پرتغالی هستیم و فیگو سال ها برای بارسا درخشید و من هم هدفی جز این ندارم.»

 

دیدگاه‌ها