کد خبر : 1704401 | 05 شهریور 1399 ساعت 17:25 | 46K بازدید | 3 دیدگاه

بوروفکس دوم هم رسید

کابوس کیکه ستین دست بردار بارسلونا نیست!

دومین بوروفکس در کمتر از 24 ساعت به باشگاه بارسلونا ارسال شد و فرستنده کسی نبود جز کیکه ستین!

کابوس کیکه ستین دست بردار بارسلونا نیست!

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته بود که لیونل مسی با ارسال یک بوروفکس از طریق وکلایش به باشگاه بارسلونا اطلاع داد که قصد فسخ قراردادش را دارد تا به عنوان بازیکن آزاد راهی تیم بعدی خود شود. بارسلونا و هوادارانش که انتظار چنین حرکتی از مسی نداشتند در شوک بزرگی فرو رفته اند.

باشگاه کاتالان به لیونل مسی پاسخ منفی داده و تنها راه جدایی او را پرداخت 700 میلیون یورو رقم فسخ او می داند ولی مسی مطمئن است می تواند مجوز جدایی رایگان خود را دریافت کند.

 

 

1515484

 

 

می توان کارها را خوب انجام داد، متوسط، بد یا مثل بارسلونا. باشگاه بحران زده بارسلونا به فاصله کمتر از 24 ساعت دومین بوروفکس خود را نیز دریافت کرد اما این بار از جانب کیکه ستین.

سرمربی ناموفقی که زمستان گذشته جانشین ارنستو والورده شد، پس از شکست 8-2 بارسا از بایرن اخراج شد اما گویا هنوز حکم رسمی اخراج به ستین ارائه نشده و او نمی تواند با باشگاهی دیگر قرارداد ببندد. در واقع ستین قانونی هنوز سرمربی بارسا محسوب می شود در حالی که رونالد کومان هفته قبل رسما به عنوان جانشین او اعلام شد.

ستین از سران بارسا درخواست کرده تا اخراجش را شکلی رسمی ببخشند و او بتواند با تیم های دیگر وارد مذاکره شود. بارسلونا هم به وی قول همکاری در سریع ترین زمان ممکن را داده است.

 

 

1519684

دیدگاه‌ها