کد خبر : 1704493 | 05 شهریور 1399 ساعت 22:52 | 82.1K بازدید | 1 دیدگاه

پیش‌گویی دانشگر 48 ساعت قبل؛

دربی بازی کنم به رادووشویچ گل می‌زنم!

مدافع استقلال در واپسین ثانیه‌های دربی 93 گلی تاریخی برای تیمش به ثمر رساند و نامش به عنوان یکی از ارکان اصلی در راه رسیدن آبی‌ها به فینال در تاریخ جام حذفی به ثبت رسید.

دربی بازی کنم به رادووشویچ گل می‌زنم!

به گزارش "ورزش سه"، انگار دوباره در استقلال دارد مدافعی از جنس مهدی هاشمی نسب‌، پیروز قربانی و کمی جلوتر حنیف عمران زاده متولد می‌شود؛ همانقدر عصیان‌گر و همانقدر درخشان! انگار برای محمد دانشگر درخشش بدون دعوای قبلی مزه نمی‌دهد و این مدافع جوان و پیش‌تاخته آبی‌ها باید به مرز دیوانه‌واری از عصیان‌گری و دعوا برسد تا باک بنزین درخشش‌اش برای استقلال پر شود. او پس از اخراج دوباره‌اش از سوی فرهاد مجیدی جایی در لیست آبی‌ها مقابل شاهین شهرداری بوشهر نداشت و دیگر همه ناامید از حضور در ادامه فصل و جدال سرنوشت‌ساز دربی بودند.

 

اما سرمربی جوان آبی‌ها که خواسته بود دیگر کسی وساطت این مدافع را پیشش نکند، بعد از درخواست‌های مکرر پیشکسوتان استقلال که به قولی در آستانه دربی فرهاد اقدام به «خودزنی» نکند و این مدافع جوان را ببخشد، در آستانه دربی دانشگر را در کنار فرشید باقری بخشید تا با خشاب خالی به استقبال بازی بزرگ سال نرود. جدالی که می‌توانست پیروزی در آن مجیدی را به اوج آسمان‌ها بفرستد و شکست دوباره پِچ پِچ‌ها پشت سر فرهاد را آغاز کند که او شاید به درد سال آینده استقلال نخورد!

 

اما بخشیدن فرهاد برای بازگشت دانشگر کافی نبود چرا که مچ پای مدافع استقلال به شدت آسیب دیده بود و بعید به نظر می‌رسید بتواند در غیاب چشمی و یزدانی او هم به تیمش کمکی کند؛ شب پیش از دربی اما محمد دانشگر در اردوی آبی‌ها رویت شد تا شاید بتواند لحظاتی برای تیمش به میدان برود. دانشگر به همبازیان خود گفته بود که از ناحیه مچ‌پا بدجوری احساس درد دارد اما مطمئن است اگر فرهاد بخواهد و به میدان برود، به رادوشوویچ گلزنی می‌کند!

 

1522822

 

1522821

 

1522820

 

1522826

 

1522827

1522824

 

1522825

 

پیش‌گویی که دانشگر در دقیقه 90+5 آن را محقق ساخت و در قامت یک قهرمان برای آبی‌ها به همه آمال و آرزوهای یک کامبک بزرگ دیگر در تاریخ دربی برای شاگردان یحیی پایان داد و نشان داد سر حرفش برای گلزنی مانده است؛ شلیکی به قلب هواداران پرسپولیس که از مدافع مغضوب استقلال، یک چهره فوق‌العاده محبوب ساخت.

 

درخشش محمد دانشگر روی گل دوم امشب استقلال که امید را دوباره به رگ‌های پسران فرهاد تزریق کرد و آن‌ها را برای رسیدن به فینال امیدوار کرد؛ ستاره‌ای که تا 48 ساعت پیش از دمیده شدن دربی جایی در تفکرات مجیدی نداشت، به اردو رفت اما مصدومیت او را همچنان دور از ترکیب آبی‌ها قرار داده بود ولی اعتماد فرهاد در غیاب دو ستاره کلیدی‌اش از دانشگر یک قهرمان ساخت و او با گلزنی خود بهترین کادوی را در جشن آشتی‌کنانش با مجیدی برای سرمربی خود هدیه کرد تا هم استقلال امیدوار به کسب یک جام در پایان فصل جاری بماند و هم وعده و وعیدهای مجیدی مو به مو سر قرارش بر پا باشد.

دیدگاه‌ها