کد خبر : 1704503 | 05 شهریور 1399 ساعت 23:10 | 47.1K بازدید | 1 دیدگاه

شیخِ خندان با زبان فارسی: خیلی خوب بودیم

شیخ دیابانه پنالتی اول تیمش که معمولا استرس بالایی دارد را به راحتی وارد دروازه رادوشوویچ کرد.

شیخِ خندان با زبان فارسی: خیلی خوب بودیم

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه شیخ دیاباته در دربی موفق به گلزنی نشد ولی وقتی برای زدن پنالتی اول پشت ضربه ایستاد، احتمالا خیلی از استقلالی ها با استرس کمتری بازی را دنبال کردند و او با موفق شد پنالتی خود را با فریب رادوشوویچ برخلاف حرکت او وارد دروازه کند.


این بازیکن اهل مالی پس از پایان بازی و در شرایطی که فاصله میکسدزون تا رسیدن به اتوبوس را طی می کرد، با درخواست چند خبرنگار حاضر در ورزشگاه آزادی برای مصاحبه مواجه شد و مثل همیشه با رویی خندان با آنها صحبت کرد و در حالی که در منطقه میکسدزون قدم می زد و با افرادی که او را می‌دیدند، خوش و بش گرمی می‌کرد، در مورد بازی اینطور با انرژی بالایی که دارد، حرف زد:« امروز خیلی خوب بود و خیلی خوب بازی کردیم. خیلی خوشحالم.»


او سپس به درخواست کودکی که برای گرفتن عکس یادگاری کنار او ایستاده بود، پاسخ مثبت داد و با خم شدن سعی کرد قاب خوبی در دوربین این کودک ثبت کند. او سپس دوباره ساکش را به دست گرفت و در شرایطی که با سوار شدن به اتوبوس چند قدمی بیشتر فاصله نداشت، دوباره با تکرار این واژه‌ها از رسیدن تیمش به فینال مسابقات تمجید کرد:«خیلی خوب بود... خیلی خوب بود...»

 

دیدگاه‌ها