کد خبر : 1704541 | 06 شهریور 1399 ساعت 10:31 | 17.6K بازدید | 0 دیدگاه

تست کرونای طارمی برای سفر به پرتغال

آخرین گزارش ها از انتقال مهاجم ایرانی به پورتو

مهدی طارمی در حال آماده شدن برای سفر به پرتغال است؛ او منتظر نتیجه آزمایش کوید-19 است که در ابتدای این هفته انجام داد تا با خیال راحت سفرماجراجویانه جدیدش را آغاز کند.

به گزارش"ورزش سه" مهدی طارمی اینروزها یکی از مهمترین چهره های رسانه های فوتبال پرتغال است و در اغلب روزها مهمترین نشریات این کشور تیترها و صفحات مهمشان را به این مهاجم تیم ملی ایران اختصاص می دهند. روزنامه پرتیراژ "آبولا" امروز با اشاره به اینکه ماجرای مهدی طارمی و باشگاه پورتو نهایی شده است در گزارشی نوشت:" طارمی آماده سفر به پرتغال است. او در انتظار گرفتن پاسخ تست کرونا است تا با خیال راحت سفرش را انجام بدهد.

 

 

1522915

 


در ادامه این گزارش آمده: سرجیو کونسیسائو سرمربی پورتو برای حضور طارمی در تمرینات این تیم عجله دارد چرا که می خواهد طارمی هرچه سریعتر در با دیگر بازیکنان و تیم به هماهنگی برسد. از طرفی طارمی انگیزه زیادی دارد که امسال در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به میدان برود تا بتواند توانایی هایش را در سطح بالاتری نشان بدهد. ضمن اینکه او علاقمند زیادی در ایران دارد که خواهان موفقیتش در سطح اول هستند.


 از آن زمان که خبر توافق طارمی و باشگاه پورتو ، شبکه های اجتماعی این باشگاه شاهد افزایش دنبال کننده های ایرانی است که مدت زیادی است برای نهایی شدن این انتقال شور و اشتیاق دارند هرچند این موضوع در نهایت منوط به انجام امور مالی بین طرفین است. 

 

 

1522920

 

 


انتقال نهایی به پورتو


"جوگو" دیگر رسانه مطرح کشور پرتغال اما در گزارشی در این رابطه نوشت:" مهدی طارمی می تواند چهارشنبه به پرتغال سفر کند. توافق بین همه طرفین نزدیک به نتیجه است و این مهاجم در حال حاضر در فکر سفر به پورتو به عنوان راهی برای سرعت دادن به روند کار و البته معرفی خود به سرجیو کونسیسائو سرمربی تیم است.


طارمی مشکلی برای گرفتن رضایتنامه از ریوآوه نخواهد داشت و هماهنگی و توافقات لازم پورتو با این باشگاه انجام شده است. در چند روز گذشته گام های تعیین کننده ای در راستای این توافق برداشته شده و کمتر کسی احتمال می دهد که این قرارداد به سرانجام نرسد.

 

 

1522917

دیدگاه‌ها