کد خبر : 1704596 | 06 شهریور 1399 ساعت 15:35 | 16.9K بازدید | 2 دیدگاه

مثل قایدی در فوتبال ما کم است

همدانی:دانشگر به خوبی جواب اعتماد فرهاد را داد

پیشکسوت باشگاه اعتقاد دارد حواشی موجود فرشید باقری را از اوج به دور کرده است.

همدانی:دانشگر به خوبی جواب اعتماد فرهاد را داد

ستار همدانی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره برتری استقلال در دربی عنوان کرد: استقلال در دربی دو نیمه متفاوت را از خود نشان داد.مصدومیت اسماعیلی و کریمی که منجر به تعویض اجباری آنها شد باعث شد شیرازه تیم از هم بپاشد و زهر استقلال با این دو اتفاق گرفته شد.


او در ادامه اظهار داشت:در مجموع بازی زیبایی را شاهد بودیم و زدن چهار گل خود تایید این موضوع است.متاسفانه مصدومیت ها کار را سخت کرده و دست مجیدی خالی است. باید از مهدی قایدی تمجید کنم که گل زیبایی را زد. مثل او در فوتبال ایران کم است و گلی که به ثمرساند هم یک گل نادر و فوق العاده بود.


همدانی درباره بازگشت دانشگر و باقری گفت:دانشگر به خوبی جواب اعتماد فرهاد را داد و بازگشت باشکوه داشت.امیدوارم دیگر به حاشیه ورود نکند.باقری از حواشی پیش آمده ضربه خود و در داربی نشان داد بازیکن سابق نیست.او از نظر ذهنی تمرکز نداشت.


پیشکسوت استقلال درباره فینال جام حذفی در پایان تاکید کرد: بازی سختی انتظار استقلال را می کشد.تبریز سرزمین مادری من است و به آن تعصب دارم اما جوانی خود را در قالب بازیکن و مربی برای استقلال گذاشته ام.امیدوارم در نهایت استقلال برنده و قهرمان جام حذفی لقب بگیرد.

دیدگاه‌ها