کد خبر : 1704600 | 06 شهریور 1399 ساعت 16:10 | 29.2K بازدید | 1 دیدگاه

رینیر ژسوس:

به من نگویید کاکا؛ در دورتموند خودم را ثابت می کنم

رینیر ژسوس بازیکن 18 ساله برزیلی که از رئال قرضی راهی دورتموند شده لقب کاکای جدید را یدک می کشد.

به من نگویید کاکا؛ در دورتموند خودم را ثابت می کنم

به گزارش "ورزش سه"، رینیر ژسوس ژانویه گذشته با قراردادی تا سال 2026 به ارزش 30 میلیون یورو از فلامینگو به رئال پیوست و برای تیم دوم رئال هم چند بازی انجام داد اما دسته سوم اسپانیا پس از شیوع کرونا نیمه تمام ماند. 

حضور وینسیوس، رودریگو و میلیتائو که همگی بازیکنان خارج از اتحادیه اروپا و بدون پاسپورت اسپانیایی هستند، مانع از این می شد که رینیر فصل بعد برای تیم اول رئال بازی کند و بازی در تیم دوم نیز نه باب میل بود و نه سران باشگاه.

 

 

1520891

 

 

در نهایت تصمیم بر این شد که او با قراردادی قرضی تا سال 2022 راهی بروسیا دورتموند شود. رینیر روز گذشته تست های پزشکی دورتموند را با موفقیت پشت سر گذاشت و 8 روز  پیش نیز قراردادی رسمی امضا کرد. در قرارداد او بند خرید دائم وجود ندارد.

 

 

1260735

 

 

زمانی که رینیر به رئال پیوست، از او به عنوان کاکای جدید فوتبال برزیل نام بردند و او حالا باید در دورتموند ثابت کند که لیاقت مقایسه با کاکا اسطوره فوتبال برزیل را دارد.

رینیر در اولین مصاحبه رسمی خود پس از انتقال به دورتموند گفت:« نمی خواهم کاکا باشم و می خواهم رینیر باشم. البته که مقایسه شدن با بازیکنی مثل کاکا برایم افتخار است ولی می خواهم نشان دهم که چه بازیکنی هستم.»

 

 

1523085

 

 

رینیر ادامه داد:« می توامستم در اسپانیا بمانم ولی وقتی پیشنهاد دورتموند رسید، نیاز به 2 بار فکر کردن نبود چون می دانستم این باشگاه محل مناسبی برای رشد استعدادهاست. می خواهم به عنوان بازیکن در دورتموند پیشرفت کنم و برای این مهم، یادگیری المانی و البته انگلیسی هم اهمیت بالایی دارد. دوست دارم تا جایی که می شود با دورتموند جام بگیرم. می خواهم هواداران را شاد کنم. دورتموند شهر زیبایی است و اینجا همراه خانواده حس خوب و راحتی دارم.»

 

دیدگاه‌ها