کد خبر : 1704612 | 06 شهریور 1399 ساعت 17:25 | 27.6K بازدید | 0 دیدگاه

حذف سلتیک از چمپیونزلیگ و خوشحالی باشگاه ایتالیایی

روز گذشته باشگاه سلتیک اسکاتلند با شکست از فرانس واروش مجارستان وداعی زودهنگام با لیگ قهرمانان داشت. حذفی که باعث خوشحالی آتالانتا شد.

حذف سلتیک از چمپیونزلیگ و خوشحالی باشگاه ایتالیایی

به گزارش "ورزش سه"، رضایت تیم فوتبال آتالانتا از دستاوردهای فصل گذشته‌اش با شنیدن یک خبر خوب دیگر کامل شد. آتالانتا که تنها نماینده ایتالیا در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپای فصل گذشته بود و در فصل اخیر سری آ نیز سوم شد، براساس جایگاهش در رده‌بندی باشگاهی یوفا برای قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان فصل آینده در سید (گلدان) چهارم قرار می‌گرفت و این به منزله احتمال بیشتر قرار گرفتن این تیم در گروهی سخت بود. با حذف تیم سلتیک اسکاتلند اما وضعیت برای شاگردان جان‌پیرو گاسپرینی تغییر کرده است.

 

 

1431258

 

 

سلتیک با قبول شکست خانگی 2 بر یک مقابل تیم فرانس‌واروش مجارستان در دور دوم مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا، سریعترین حذفش از این رقابت‌ها طی 15 سال اخیر را تجربه کرد. در واقع تیم سبزوسفیدپوش پایتخت اسکاتلند در اولین بازی خود در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان فصل جدید حذف شد. این تیم با توجه به جایگاهش در رده‌بندی یوفا جزو تیم‌هایی بود که اگر به مرحله گروهی راه می‌یافت در سید سوم قرار می‌گرفت.

 

 

1519054

 

 

با حذف سلتیک حالا این فرصت به آتالانتا رسیده است تا مانند دو نماینده دیگر ایتالیا، لاتزیو و اینتر در سید سوم قرار بگیرد. یوونتوس دیگر نماینده سری آ به سبب قهرمانی در این رقابت‌ها در سید یکم قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان قرار می‌گیرد.

آتالانتا در فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا که اولین فصل حضورش در این رقابت‌ها بود، والنسیا را در مرحله یک هشتم نهایی حذف کرد و در مرحله بعد هم تا دقیقه 90 با یک گل از پاری‌سن‌ژرمن جلو بود اما کم‌تجربگی بازیکنانش سبب شد که در عرض 3 دقیقه 2 گل دریافت کنند و حذف شوند.

دیدگاه‌ها