کد خبر : 1704652 | 06 شهریور 1399 ساعت 22:45 | 48.6K بازدید | 3 دیدگاه

احتمال هم تیمی شدن دوباره

درخواست نیمار از PSG؛ لیونل مسی را جذب کنید

اسکای مدعی شد نیمار درخواست جذب لیونل مسی را به سران باشگاه پاری‌سن‌ژرمن ارائه داده است.

درخواست نیمار از PSG؛ لیونل مسی را جذب کنید

به گزارش "ورزش سه"، اکثر قریب به اتفاق رسانه های معتبر دنیا و کارشناسان حوزه نقل و انتقالاتی فوتبال معتقد هستند که کار لیونل مسی در بارسلونا به پایان رسیده و او قصد ندارد دیگر با پیراهن این تیم به میدان برود. در واقع گفته می شود که ستاره آرژانتینی به دنبال یک چالش جدید است و می خواهد نوکمپ را ترک کند.



در روزهای اخیر از تیم های زیادی به عنوان مقصد های احتمالی لئو مسی نام برده شد اما در عین حال اکثر منابع منچسترسیتی را محتمل ترین گزینه برای تیم بعدی مسی تلقی می کنند چراکه او بهترین دوران فوتبال خود را زیر نظر پپ گواردیولا پشت سر گذاشته و از طرف دیگر لیگ برتر انگلیس می تواند چالش جذابی برایش تلقی شود.

 

 

1523067

 

 


با این حال پاری سن ژرمن یکی دیگر از تیم هایی است که شانس خوبی برای جذب مسی خواهد داشت. البته منابع فرانسوی طی روزهای اخیر مدعی شدند که پاریسی ها به دلیل قوانین مالی موجود نمی‌توانند ستاره بارسلونا را جذب کنند اما حالا بر اساس ادعای اسکای، نیمار به شکل رسمی از سران باشگاه پاری‌سن‌ژرمن درخواست کرده که برای جذب لیونل مسی اقدام کنند.



در زمان حضور نیمار در بارسلونا او به همراه مسی روزهای فوق العاده ای را در نوکمپ پشت سر گذاشت و حالا این امکان وجود دارد که آنها این بار در PSG با یکدیگر هم تیمی شوند.

دیدگاه‌ها