کد خبر : 1704670 | 07 شهریور 1399 ساعت 09:20 | 27.9K بازدید | 0 دیدگاه

دیدیه دشان

ناسازگاری مسی و گریزمان؟ اصلاً اینطور نیست!

دیدیه دشان می‌گوید ادعاهایی که درخشش همزمان مسی و گریزمان در بارسلونا را ناممکن می‌داند نادرست است و گریزمان اگر فرصت پیدا کند می‌تواند در کنار مسی بسیار درخشان ظاهر شود.

ناسازگاری مسی و گریزمان؟ اصلاً اینطور نیست!

به گزارش "ورزش سه"، دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه می‌گوید ادعاهایی که می‌گویند شاگرد او آنتوان گریزمان و لیونل مسی ناسازگار هستند و امکان درخشش همزمان آنها در بارسلونا وجود ندارد نادرست است و اگر بارسا به گریزمان فرصت کافی بدهد او می‌تواند با مسی زوج بی نظیری تشکیل داده و برای تیم کاتالان درخشان کار کند.

 

1523155

 

دشان این صحبتها را در پاسخ به پرسشهایی درباره مسی و احتمال جدایی او از بارسلونا مطرح کرد. دشان که اخیراً فهرست تیم ملی فرانسه برای مسابقات لیگ ملتهای یوفا را اعلام کرده و نام گریزمان در فهرست او به چشم می خورد در پاسخ به سوالات خبرنگاران درباره وضعیت بارسا و رابطه مسی- گریزمان این صحبتها را مطرح کرد.

 

سرمربی تیم ملی فرانسه در پاسخ به این سوالها گفت: " در وهله اول باید بگویم مساله بارسلونا و مسی به من ارتباطی ندارد. این مساله به لئو مسی و بارسا مربوط می شود و من نمی خواهم درباره آن صحبت کنم".

 

1523154

 

دشان در ادامه گفت: " اما درباره آنتوان، او می‌تواند روی این مساله تاثیرگذار باشد؟ باید منتظر ماند و دید. مساله بیشتر به پست او در زمین برمی گردد. آنتوان از اینکه می‌تواند کنار لئو مسی بازی کند واقعاً خوشحال بود. در این فصل شرایط گاهی برایش خوب بود و گاهی بد. ولی اینکه مسی و گریزمان با هم ناسازگارند ادعای درستی نیست. البته این مساله به من مربوط نمی شود و من باید به چیزهای دیگری رسیدگی کنم. آنتوان یک فصل پیچیده را پشت سر گذاشته ولی با اینحال بد کار نکرده. البته شرایط برای او به خوبی باشگاه قبلی اش که کل تیم حول محور او می چرخید نیست ولی این باعث نمی شد اهمیت او برای تیم ملی فرانسه کمتر شود".

 

 

دیدگاه‌ها