کد خبر : 1704677 | 07 شهریور 1399 ساعت 10:30 | 35.1K بازدید | 2 دیدگاه

وینسنت کمپانی

مسی می‌تواند سیتی را قهرمان اروپا کند

وینسنت کمپانی ستاره سابق منچسترسیتی می‌گوید امیدوار است لیونل مسی به این تیم منتقل شده و به سیتی برای فتح لیگ قهرمانان اروپا کمک کند.

مسی می‌تواند سیتی را قهرمان اروپا کند

به گزارش "ورزش سه"، وینسنت کمپانی ستاره و کاپیتان سابق منچسترسیتی می‌گوید امیدوار است شایعات اخیر درباره پیوستن لیونل مسی به سیتی به واقعیت تبدیل شود چرا که به گفته او مسی می‌تواند به سیتیزن ها کمک کند به ناکامی خود در فتح لیگ قهرمانان پایان داده و به آرزویشان برای بالای سر بردن جام قهرمانی چمپیونزلیگ برسند.

 

1523158

 

بعد از آنکه لئو مسی در اقدامی شوکه کننده با ارسال یک فکس به دفتر باشگاه بارسلونا اعلام کرد قصد جدایی از این تیم را دارد بازار شایعات درباره مقصد احتمالی او بسیار داغ بوده ولی شانس پیوستن او به منچسترسیتی بیشتر از سایر رقبا در نظر گرفته شده است. این خبری است که کمپانی آن را خوشحال کننده می‌داند.

 

کمپانی در گفتگو با روزنامه سان گفت: " اگر منچسترسیتی بازیکنی مثل او داشته باشد فوق العاده است. مسی می‌تواند به سیتی کمک کند قدم بعدی را محکم برداشته و لیگ قهرمانان را فتح کند. من طرز فکر گواردیولا را می‌شناسم و بنابراین می‌توانم تصور کنم که بین آنها هنوز هم رابطه خوبی برقرار است. شک ندارم پپ و مسی هنوز شماره تلفن هم را دارند و می توانند با هم صحبت کرده و قرار و مدار بگذارند".

 

1499943

 

کاپیتان سابق منچسترسیتی در ادامه گفت: " اگر مسی تصمیم به ترک بارسلونا گرفته من فقط می‌توانم به این تصمیمش احترام بگذارم. بگذارید خیلی روشن و شفاف بگویم که به عنوان یک هوادار سیتی امیدوارم او به اتحاد ملحق شود".

 

دیدگاه‌ها