کد خبر : 1704728 | 07 شهریور 1399 ساعت 16:40 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

انصاری: با ریسک ویسی از شرایط دیوانه کننده فاصله گرفتیم

مهاجم پیکان حضور در قعر جدول و فرار از سقوط را شرایط دیوانه‌ کننده‌ای برای تیمش توصیف می‌کند.

انصاری: با ریسک ویسی از شرایط دیوانه کننده فاصله گرفتیم

به گزارش "ورزش سه"، پیکان با عملکردی مناسب طی هفته‌های پایانی توانست از قعرجدول فاصله بگیرد و به امتیاز بقا دست یافت. جابر انصاری، مهاجم باتجربه این تیم درباره شرایطی که پشت سر گذاشتند اینطور توضیح می‌دهد: ما شرایط سختی را این فصل تجربه کردیم. پتانسیل تیم پیکان در ابتدای فصل نشان می‌داد که ما شانس داریم تا برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا بجنگیم.

 

او ادامه داد: با شروع مسابقات شرایط آنطور که ما در نظر داشتیم پیش نرفت و تیم ما دچار بحران شد. آقای فرکی برای تیم ما خیلی زحمت کشید اما ایشان از تیم جدا شدند و شرایط روز به روز سخت‌تر می‌شد. ما واقعا نمی‌دانستیم چه آینده‌‌ای در انتظار ماست اما امیدوار بودیم؛ قعر جدول دیوانه کننده بود. واقعا جایگاه تیم ما اینجای جدول نبود.

 

انصاری درباره حضور عبدالله ویسی پس از جدایی فرکی گفت: یک زمانی هست شما می‌دانید که پتانسیل تیم‌تان چه اندازه است و می‌دانید که چه اندازه باید انتظار داشته باشید اما این برای ما اعصاب خورد کننده بود که همه می‌گفتند پیکان چرا باید قعر جدول باشد. آقای ویسی از نظر من ریسک کرد و پیکان را نجات داد. بعد از حضور آقایان ویسی و گرشاسبی خیلی زحمت کشیدند و واقعا پیکان را احیا کردند تا از منطقه سقوط جدا شویم.

 

مهاجم پیکان درباره ادامه همکاری با این تیم گفت: قراردادم با تیم پیکان به پایان رسیده اما هنوز درباره فصل بعدی تصمیم گیری نکرده‌ام. چند پیشنهاد دارم و باید ببینم که چه اتفاقی می‌افتد.

دیدگاه‌ها